Annons:
Etikett1-allmän-astrologi
Läst 1063 ggr
Marinas Mix
3/20/13, 6:02 PM

Vågen

Jag är vad folk kallar en typisk våg. Får jag mer än ett valalternativ, blir jag supervelig och kan inte bestämma mig.
Hur fungerar ni andra vågar?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Annons:
[greenseng]
3/24/13, 10:17 AM
#1

Hej.

Jag är inte Våg men jag ser att det är ingen av Vågarna som "Vågar" titta hit ( vilken humor jag har ). 🙂

Vågens kod-ord är ju "Jag balanserar" och en våg har faktiskt ofta ett osvikligt sinne just för att se en balans i saker och ting.

Hon kan därför bedöma många aspekter och kan se en sak från många sidor. Det kan göra att det ibland blir svårt att bestämma sig.

Och då upplever Vågen sig många gånger ganska velig. Fast det egentligen är en väldigt bra egenskap att kunna göra en sådan typ av bedömning.

हूं

Farwuq
3/24/13, 11:01 AM
#2

Min fru är våg 18/10.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Tarotstollan
3/24/13, 7:52 PM
#3

Jag är våg!
Har svårt att bestämma mig, men när jag väl valt brukar jag hålla mig till det….i 90% av fallen!😉😂!!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

princess88
3/24/13, 7:53 PM
#4

jag är våg, känner också att jag går upp o ner i humör o velar, men ser det som en bra egenskap att kunna bedömma både de positiva och negativa i saker. Allt behöver inte vara ''rätt'' vissa verkar bara se en väg ut, man får lov o vara annorlunda. och vågar , vågar gå sin egen väg.

Upp till toppen
Annons: