6. Löst prat -OT-

Alla Hjärtans dag

2013-02-14 07:24 #0 av: Farwuq

Ha en trevlig Alla Hjärtans Dag.

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2013-02-14 17:27 #1 av: Magi-cat

Tack detsamma!Hjärta

Grattis på födelsedagen också!SkämtarBlommaPartajar

"Livet är en gåva, tiden är till låns." P. Strang

Anmäl
2013-02-14 22:02 #2 av: Amon

Tack detsamma - det som nu är kvar av den! Hjärta

Och Grattis på födelsedagen Draken! Blomma

Här var mycket på en gång.. Tårta

Anmäl
2013-02-15 07:20 #3 av: Farwuq

Draken tackar och skickar varma hälsningar till er alla.

BlommaBallongDrinkTårtaPokalHjärtaRegnbåge

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

Anmäl
2013-02-26 21:19 #4 av: Moonwing

Tänka att jag glömde gratta dig härinne!Förskräckt

-Fy på maj!..men wingen äe så vansinnigt disträäGalen..du får inte ta åt daj så möe.Blomma.Skämtar

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

Anmäl
2013-02-27 17:37 #5 av: Farwuq

Jag tackar likväl.

Skrattar

Anmäl
2013-02-27 20:12 #6 av: Moonwing

SkämtarGlad

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

Anmäl
2013-02-27 20:26 #7 av: Farwuq

Bättre sent än aldrig.

Ler

Anmäl
2013-02-27 20:33 #8 av: Moonwing

Ha,ha..jo det är faktiskt sant, det är lite mig i ett nötskal, faktiskt-jag är hemskt disträ (har alltid varit det-även sen tidig ålder)..

.. å glömmer lätt bemärkelsedagar osv(skämsigt värre)..men du är jue vattuman du med-så du borde väl, även du var hemskt "snurri"...eller?FunderarCool

/ Wingen

Anmäl
2013-02-27 20:34 #9 av: Farwuq

Jag är enormt snurrig i bollen.

Lipar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.