Annons:
Etikett1-allmän-astrologi
Läst 1960 ggr
julklappen
5/10/12, 11:25 AM

Vilket yrke?

Jag undrar vilket yrke som skulle passa mig? astrologiskt set. Kan någon ge mig ett tips?

Annons:
Amon
5/12/12, 1:45 PM
#1

Om du har du ett horoskophjul vi kan titta på eller i alla fall lite astrologisk info - som när du är född tex - så går det lättare för oss att ge dej ett tips. Glad

Ps. På denna sida kan du lägga in dina födelsedata och -plats och få ett färdigt horoskophjul - med en hel del intressant information:

http://www.astro.com/cgi/ade.cgi?&cid=f5hfileevWnOi-u1326803159&ract=/cgi/awd.cgi

julklappen
5/13/12, 9:47 PM
#2

jag förstår inte riktigt all engels text.Jag var innee på denna sida och svarade på nästan allting och skrev i min födelsedata och namn. Men sen då?

Amon
5/13/12, 11:14 PM
#3

Om du har en översättningsknapp högst upp ovanför programmet - så klicka på den. Då översätts det automatiskt till svenska. Glad

När alla dina data är inmatade och allt är klart klickar du på "continue" - eller "fortsätt" (knappen längst ner). Då kommer ditt horoskophjul fram.

Om du ändå inte får det att funka - så skriv in dina födelsedata här eller i ett pm. - så får vi försöka hjälpa dej.

Farwuq
5/14/12, 7:38 AM
#4

Man kan också kopiera in länken i Googles översättare och få sidan översatt på så sätt.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: