Annons:
Etikett1-allmän-astrologi
Läst 2400 ggr
laxar
2/1/12, 11:17 PM

Tur i spel

Hej

Som inbiten spelare, har jag märkt att man vissa perioder har mycket tur och däremellan inget flyt alls. Eftersom jag memorerat några tillfällen

du turen var på topp, så hade det varit intresant om man visste hur planeter stod vid just det tillfället för att se om det var något samband.

Då skulle man kunna vila under de mindre gynnsamma perioderna.

Så frågan är om det finns någon sajt som visar planeters position olika tider på året.

mvh Danne

Annons:
[MargaretaA]
2/7/12, 6:42 PM
#1

Det finns det säkert, men jag har dålig koll på det. Sedan är det planeternas positioner i ditt personliga horoskop som är viktigast, så det är nog det du ska kolla upp i första hand. Jag rekommenderar www.astro.com där man får en hel del gratis.

Lycka till med spelandet Flört

Silent_Hill
2/25/12, 10:39 AM
#2

Jag har ett program som heter Astrolog 5.40 som jag använder mycket. Där kan man se sitt personliga horoskop dvs hur planeterna stod osv vid födelsetidpunkten. Men man kan även kombinera sitt egna med ett speciellt datum och se hur planeterna stod och hur bra det matchar i förhållande till sitt egna.

Programmet är gratis. Dock så kan det ju ta lite tid och förstå hur man ska göra.

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca

Upp till toppen
Annons: