Annons:
Etikett1-allmänt-om-framtidshoroskop
Läst 1692 ggr
81an
12/28/11, 6:14 PM

är det meningen det ska va vi?

min pojkvän är skytt o född 75.   jag är kräfta o är född 81. kan nån se om vi verkligen passar ihop o om det är meningen det ska va vi?  har mina skäl till att jag undrar … hoppas nån åtar sej detta. kram!

<3 kärlek <3

Annons:
mejamylove
12/28/11, 6:16 PM
#1

vill bara läsa tråden så ja sätter in en tass här :P

81an
12/28/11, 6:17 PM
#2

gör så;) jag hoppas verkligen nån kunnig svarar behöver få veta:)

<3 kärlek <3

[MargaretaA]
12/29/11, 10:43 AM
#3

Som jag har förklarat tidigare så har jag ingen möjlighet att tolka horoskop åt medlemmarna här på sajten. Det är ett tidsödande jobb och gott om tid har jag ont om.

Men om någon annan kunnig vill ge sig in på det så är det bara köra Glad

Men rent generellt kan jag säga att det är mycket svårt att se i ett horoskop hur man passar ihop eller inte - det finns alldeles för många olika inflytanden som spelar in och normalt så finns det alltid både sånt som talar för och sånt som talar emot.

Jag råder alla Lovebirds att i första hand rådfråga sin hjärna och sitt hjärta när det gäller val av partner.

Sedan kan det kanske vara intressant att tjuvkika i ett partnerhoroskop när relationen har varat ett tag och man känner varandra ordentligt. Då kan man få förklaringar till exempelvis olika ofta återkommande konflikter Flört

81an
12/29/11, 11:27 AM
#4

vi har varit tillsammans i typ 12 år o har en dotter ihop. men det har hänt lite saker på vägen som gör att jag känner mej lite tveksam ibland

<3 kärlek <3

[MargaretaA]
12/29/11, 11:32 AM
#5

#4

okej då känner ni varandra rätt väl då. Jag rekommenderar denna sajt där man gratis kan få lite enklare tolkningar - även partnerhoroskop. Det är bara knappa in sina uppgifter Glad

http://www.astro.com/

Upp till toppen
Annons: