Annons:
Etikett2-personliga-horoskop
Läst 1344 ggr
purpelike
2011-12-10 04:34

Neptune Opposition Ascendant ?

hittar inte nånstans om detta.. kan nån snälla berätta vad det här står för? nån som vet?

Annons:
[MargaretaA]
2011-12-29 10:33
#1

Ursäkta att du fått vänta på svar men det kom en Jul emellan Flört

Jag har inte lagt in alla aspekter mellan planetpunkterna här på sajten eftersom det blir alldeles för stort jobb, men jag kan dela med mig av mina texter om någon frågar efter dem. Här kommer en något fyrkantig googleöversättning från engelska.

Din Neptunus i opposition med din Ascendent

Med din känslighet kan du överreagera speciellt för kritik. Dessutom kan du vara starkt påverkad av människor runt omkring dig, där du kan vara i fara för att inte kunna skilja mellan gott och ont, vilket kan leda till att du utnyttjas av andra. Det kan göra dig gott att lära sig att säga nej då och då. Undvik att fly in i din egen lilladrömvärld, här kommer bara slöja din uppfattning av verkligheten.

Även om du har en mycket livlig fantasi och ofta önskar att du hade använt sig av möjligheten att uttrycka dina tankar, du har hållit dig tillbaka hela ditt liv. Av denna anledning bör du tänka på att gå in i ett fält som berörs av behoven hos många människor, eftersom du är särskilt mottagliga för orättvisa sociala förhållanden. Detta kommer också att tjäna dig ett erkännande av andra.

purpelike
2012-01-09 21:46
#2

okej.. tack så mkt för svaret.. intressant:)

Upp till toppen
Annons: