Annons:
Etikett1-allmän-astrologi
Läst 1190 ggr
VickyP
9/24/11, 2:10 PM

Har stjärnorna verkligen så mycket inflytande?

Så jag, är lejon, har träffat en kille, som är Vädur. Och vi klickade på direkten, som om vi redan kände varann! Även fast han liksom var många år äldre. Attraktionen för varann var ganska uppenbar.

Jag har alltid varit stort fan av astrologi och drömtydning och liknande. Men har inte tänkt så himla djupt in i det, eller tänk att man kan passa ihop med någon bara för dess tecken.
Kompisar till mig har sagt att det var uppenbart att jag och den här killen klickade eftersom vi passar ihop enligt tecknerna.
Kan det verkligen vara så inflytande?

<3 With love from Victoria och Theodor <3

Annons:
Skogshumblan
9/24/11, 2:14 PM
#1

Ja. Stjärntecknen delas ju också in efter element, du som lejon är eld, och klart är att du funkar med någon som berikar & balanserar ditt element, luft eller jord. Vatten kan funka men inte lika optimalt.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[MargaretaA]
9/24/11, 7:16 PM
#2

Det bästa sättet at få veta om man passar ihop Astrologiskt är att jämföra de tus fullständiga horoskop. tyvärr räcker det inte med att bara vara födda i kompatibla tecken. Det är så mycket mer influenser som spelar in. Det är där man kan se skillnad på "bara" attraktion eller om förhållandet har potential att bli hållbart en längre tid eller kanske tom livslångt.

Hur som helst VickyP

Njut av din kärlek här och nu och låt framtiden utvisa om det kommer att vara kort eller långt Kyss

[rose-m]
11/19/11, 10:31 PM
#3

Fungerar säkert på en med snygga tänder, här i norden. Själv är jag skeptisk på att ha 2 eldplaneter med varann, men jag är relativt ensam om det. Se upp för fart, ha koll på fartproblem; bilkörning etc, så att det inte går för fort.

Upp till toppen
Annons: