Annons:
Etikett2-personliga-horoskop
Läst 2001 ggr
[snuppis82]
9/22/11, 5:30 PM

vad säger fisken om mig?

mhej hej kikar in lite här, nyfiken på fisken. jag är född 22/2 1982 hur ser det ut för mig? med jobb och barn? och lite sådär?

tack på förhand

Annons:
[snuppis82]
10/5/11, 6:30 PM
#1

Någon som kan fisken

Astell
10/8/11, 4:49 PM
#2

Det är inte så enkelt att skriva om dig med bara ditt födelsedatum..man måste ha hela horoskopet och då behövs klockslag och födelseplats…f ö blir det en djupgående analys om du ska ha reda på jobb och barn. Det tror jag inte någon här ger sig på…man får nog beställa ett horoskop…

Annars finns det finns mycket att läsa om Fiskarnas tecken här på nätet Glad

[Dominik]
10/18/11, 12:32 AM
#3

haha hur kan du tro på såna saker ?

[Olivergb]
10/18/11, 6:42 PM
#4

#0Du är känslosam och mycket intuitiv,mycket av det du upplever har i regel många dimensioner,varför det kan vara svårt för dig att dela med av det du upplever till andra.Du är förstående och medkännande till din natur.Ett vårdande eller konstnärligt yrke kan ligga för dig.

Du har ett behov av frihet och oberoende och dina känslor är många gånger av djupare och allvarlig karaktär.Socialakontakter är viktiga för dig och du kan istort sett umgås med alla slags människor.friheten värderas högt i alla avseenden.

Du tar som regel relationer på stort allvar,du anstränger dig gärna för att få det att fungera i relationen.Det kan hända att du kommer att välja en partner där stor ålders skillnad föreligger.

Du är många gånger obeslutsam i valsituationer.Du överväger länge vid beslutfattande,vilket gör att det ibland blir för sent att handla.

Vargskalle
11/25/11, 3:59 AM
#5

#3 Varför ens gå in här om du inte tror på det? Helt onödigt ju

[Olivergb]
11/25/11, 7:27 PM
#6

#5 Äh det gör väl inget.Tror du på astrologi?

Annons:
Upp till toppen
Annons: