5. Anslagstavlan

Katastrof

2011-03-30 18:09 #0 av: [MargaretaA]

Hej alla

Min dator har pajat så tyvärr kan jag inte delta på fokus förrän den förhoppningsvis funkar igen. Sonen jobbar för fullt men det ser dystert ut (skriver nu på lånad dator).

Åtekommer så snart jag kan.

Angående Merkurius retrograd - se till och ta backup på viktiga filer - det gjorde inte jag Skrikandes

Anmäl
2011-03-30 18:58 #1 av: [Ming]

Hej Maggan  stackare...vara utan dator så lääänge!! Har saknat dig...

Anmäl
2011-03-30 19:27 #2 av: [MargaretaA]

Ja det är syndast om mikg i hela världen  hjärtat gråäter och ögona blör - jaf ser nada varken pöå tangetnbordet eller skärmen (finns inte ens ens en vettig lanpa här) GråterSkämsSkrikandes

Anmäl
2011-03-30 19:44 #3 av: Klass

Jag förstår din frustration. Hoppas det löser sig.

Har varit med om något liknande själv - jag åkte direkt och spontanköpte ny dator. Kanske inte det smartaste, men jag blev nöjd i alla fall.

Tänk att man har gjort sig så beroende av internet. Obestämd

Anmäl
2011-03-30 20:02 #4 av: [MargaretaA]

ja nu vill jag bara åka hem (är i vårt torp i skärgården) där finns en dator till som yngste sonen har vårdnad om - fast även den kajkade i helgen - men jag tror den funkar nu...

ja det är förskräckligt hur beroende man blivit Förvånad

Anmäl
2011-03-30 21:20 #5 av: Astell

Inget kul när det händer Rynkar på näsan...läste precis en artikel om merkurius retrograd...

Anmäl
2011-04-01 11:24 #6 av: [Ming]

#5 Är det av ondo?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.