Annons:
Etikett6-löst-prat-ot
Läst 1227 ggr
[walkinbeauti]
2011-03-19 15:22

Nyfiken i en strut :-)

Hej !

Är inte det minsta insatt i astrologi men har velat prova det länge men  funderar över om det är livsviktigt att veta tiden man föddes.Är adopterad och dom uppgifterna finns inte att tillgå enbart att jag är född 66 den 23 Februari.Min fundering är kan man göra en astrologisk uträkning med så liten information ? eller hänger det mycket på just tiden man föddes ? går det överhuvudtaget att göra ett horoskop på en som inte vet klockslaget vid sin födsel ?

Nyfiken i en strut Skrattande Ljus och kärlek till er.

Annons:
[MargaretaA]
2011-03-19 20:03
#1

Visst går det. men det blir tyvärr inte lika personligt och exakt som när klockslaget är känt. Det är just tiden och platsen som skiljer ut alla som är födda på samma dag - utan dessa uppgifter får alla som föds samma dag samma horoskop. Det blir rätt många globalt sett….

Men det betyder inte att det som finns att utläsa i ditt Horoskop inte har ett värde. Du har dina planetpositioner för den dag du föddes och de betyder det de betyder. Det du missar är de olika husen som talar om vilka livsområden som är aktuella.

[walkinbeauti]
2011-03-20 03:22
#2

Tack för ditt svar,ska försöka och se om jag kan hitta ett klockslag men tror sjukhuset i Tyskland inte finns längre och det som är intressant är just det personliga horoskopet.Känner starkt påverkan av planeterna även om jag inte är insatt i astrologin och det vore ju spännande om jag kunde få ett personligt horoskop ställt Glad

Upp till toppen
Annons: