Annons:
Etikett6-medlemspresentation
Läst 1278 ggr
Lean
6/14/08, 1:45 AM

Eldig Stenbock...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är en ivrig och nyfiken stenbock, som nyligen hittat till den här sidan. Har hållit på med astrologi i några år. Tycker om att lära mig nytt och fundera, filosofera och diskutera. Har läst en del i ämnet, eftersom jag är en obotlig bokälskare, som hungrigt slukar ett antal sidor per dag.

Den dag jag såg min astrokarta för första gången, var det som en uppenbarelse. Tyckte att jag för första gången såg en hel bild av mig själv. Det tog naturligtvis en hel del tid att sätta sig in i vad allt betyder, men jag har faktiskt hjälp av min astrokarta i vardagen. Den hjälper mig att se mig själv utifrån när jag trasslar in mig i mig själv, eller livet lägger krokben…

Ska bli riktigt roligt att följa med på den här sidan och tack Maggan för ditt fina jobb!

Annons:
[MargaretaA]
6/14/08, 3:43 PM
#1

Hjärtligt välkommen hit Lean! Sajten behöver entusiaster som du för att bli bra - fast du ser inte ut som en eldig stenbock på bildenSkrattande

Maggan

Lean
6/14/08, 6:28 PM
#2

Tack för de fina orden! Jag tror att jag eldat på lite för mycket, så jag var tvungen att gå och lägga mig och kela med Aron, och då passade Mats på att ta kortet!  Skrattande

Upp till toppen
Annons: