Annons:
Etikett3-övrig-astrologi
Läst 1566 ggr
Crowone
2008-09-03 22:00

Vad gör planeterna nu?

Tjabba!

Nu har jag en liten fråga till er som är astrologi-intresserade.

På ifokussajter jag är inne på bråkas det   ö v e r a l l t !

Vad är det som händer med planeterna just nu? Kan ni som kan det här se om det är nån särskild planet eller planetgruppering som gör detta fenomen?

Först var det flera stycken som känt av nåt "pirr" i kroppen, så även jag sen en tid tillbaka, och nu verkar det vara bråk som sker lite varstans……Hmm?    Märkligt!!

Mvh Crowone

Annons:
[MargaretaA]
2008-09-03 22:53
#1

Mars står i Vågens tecken just nu. Vågen är tecknet som vill ha balans, jämvikt och goda partnerrelationer.

 Mars är action, kraftfullhet och aggresion.

Vad som sannolikt en del känner av just nu är vad den tråkiga och bråkiga sidan av mars (alla gör naturligtvis inte det) kan orsaka i Vågen;

jämvikten är störd och båten gungar, många passar på att rensa luften - bråkar man inte för sin egen del kanske man tar ett bråk för sina allierande… det är bara att använda fantasin och spåna själv

balans och partners/allierade-kvalitén kryddad med aggresivitet och kraft.

Crowone
2008-09-04 00:19
#2

Ahh…Tack för ditt svar. Ja tänkte väl att det var nåt knepigt på gång. När släpper mars sitt grepp?

Och vad kommer sen för "skön blandning"?

Mvh Crowone

[MargaretaA]
2008-09-04 00:43
#3

Hmm… det vill du nog inte veta Förvånad!!!!

Mars släpper aldrig sitt grepp, han är alltid med oss nånstans precis som alla andra planeter, men vi märker av Mars mera därför att han får saker att hända.

Den 4 oktober går mars in i

Skorpionen som härskar över sex, födelse, död och återfödelse, är det mest intensiva av alla tecken. Styrd av allt eller inget planeten Pluto, och av den eldiga Mars, är det mest intresserad av vad som pågår under ytan av existensen, och av passion, sanning och djupgående förvandling. Skorpionen har en mäktig vilja och stor beslutsamhet. Det är också ett lojalt, men hemlighetsfullt, mystiskt och magnetiskt tecken.

Då kan det bli åka av Flört

[Mariann]
2008-09-04 09:04
#4

MKT Intressant Skrattande

djupgående förvandling säger du… det ska bli fint  JOBBIGT men fint ;)

hur länge är mars i skorpionen?

Vi hade något om något inne hos oss… får leta upp det bestämt….

angende bråk:

fast här bråkas inte… och inte inne hos oss…. och det är mkt mkt skönt…

[MargaretaA]
2008-09-04 12:45
#5

#4

till 15 november. Sedan är det skyttens tur att få besök Glad

Crowone
2008-09-04 16:53
#6

Nä tack o lov att det är lugnt nånstans, Hihi!   

Jag satte in ett enkelt inlägg som startade rena rama hetsdebatten med personangrepp och allt. Inte mot mig i och för sig, men jag såg inte att jag råkat få igång nåt och när jag såg det blev jag ju bestört….Vad har jag ställt till med?, tänkte jag.  *S*   Var inte meningen jue….

Angående planeterna så har jag intrycket av att det är många som gått igenom en massa elände i år. Så även jag. 2008 suger rejält!! Död, svikande vänner, brusten kärlek, barn som strulat, folk som dött…… Usch!!

Jag hoppas på att 2009 blir bättre annars vet jag inte vad.

Annons:
[MargaretaA]
2008-09-04 17:13
#7

ja du Crowone jag vet vad du talar om "been there, done that" Obestämd

men vi behöver inte ta ansvar för hur andra väljer att bete sig - faktiskt inte!!!! 

Vad gäller året i stort så beror det som alltid på hur våra egna personliga horoskop ser ut. Det är sällan elände (eller roliga saker för den delen) drabbara alla människor på en gång. Ett ledsamt år för en person kan vara en annans lyckoår! Vi får hålla tummarna för att det ska ljusna på din horisont!

Om du känner att du vill ventilera mera om just din situation med utgångspunkt från ditt horoskop får du gärna svara på frågan i denna tråd Stängt forum?

Crowone
2008-09-04 22:27
#8

Ja det är väl så sant. Var och en får stå för vad den gör.

Man ska välja sina strider fick jag höra en gång. Den var ganska bra tycker jag. =)

Ja jag vill gärna prata med dig om min egna karta. Hoppas min dator inte strular nu bara. Den har krånglat en del och har levt sitt egna liv.

Mvh Crowone

[MargaretaA]
2008-09-04 22:58
#9

Vi kan avvakta till måndag så ser vi om fler vill vara med på ett stängt forum Glad

Ayena
2008-09-05 01:10
#10

Jag vet inte om detta är rätt tråd men jag chansar ändå.

Detta med att planeterna inverkar på oss - kan vi genom ett horoskop få reda på vilka planeter som härskar och influerar på oss månad för månad? Eller år för år?

Reagerar vi olika beroende på vilket stjärntecken vi är födda i?

Nu blev detta svamligt, men jag tror jag fick fram mina frågor Foten i munnen

Kram Gilla

[MargaretaA]
2008-09-05 12:27
#11

#10 ja det är det vi använder oss av när vi tittar in i framtidenFramtidshoroskopet har jag förklarat i

 Vad är ett framtidshoroskop

läs och begruna och fråga gärna.

Upp till toppen
Annons: