Annons:
Etikett1-allmänt-om-framtidshoroskop
Läst 990 ggr
[MargaretaA]
2008-09-15 16:49

Fullmånen 15 september

Denna månad är det Fiskarnas tur att få känna av fullmånen.Det gäller speciellt r födda den 13 mars plus minus fyra dagar.

Denna gång får fullmånen sällskap av den flyktiga och instabila Uranus och det kan hända att du stöter på någon som är både knepig och oförutsägbar. Ditt behov av frihet och till och med uppror kan bli större nu.

översatt från

http://www.astrologyzone.com/forecasts/monthly/pisces_full.php

Annons:
[MargaretaA]
2008-09-15 17:13
#1

 Även Jungfrun får känna av fullmånen. Det gälle er födda runt 13 - 15  september.

Ni hade först Uranus i opposition till Solen den 13 september och nu kommer fullmånen och skickar sina strålar rakt på din sol, och den gör det i sällskap med Uranus.

En vän kan vara en del av problemet denna fullmåne, eller en nära relation. Det är troligt att du känner det som att dina nerver är spända till bristningsgränsen, därför att fullmånen  bringar avslut i långt utdragna situationer. Om du saknar en partner är det inte säkert att du märker av denna trend alls.

Om din relation mår bra kan det vara din partner som kommer med mycket oväntade nyheter - det kan vara goda nyheter, men du måste fortfarande anpassa dig till dem. Bara det kan göra dig pirrig eftersom du inte hade en aning om vad som var på gång.  

 Utdraget ovan fritt översatt från

 http://www.astrologyzone.com/forecasts/monthly/virgo_full.php

intressant
2008-09-16 01:14
#2

ska bli spännande se den 15:e då för jag är jungfru men född 6/9

men har en bekant fisk som är född 16 mars så uranus kommer härja I guess

tror hon dessutom har en sol-uranus kvadratur i föd.horoskopet

så vad som helst kan hända tror jag…..

Vilka är de oändliga möjligheterna?

Vad mer är möjligt än uppgivenhet,värdelöshet?

 

[MargaretaA]
2008-09-16 09:21
#3

Det är sant att när uranus är inblandad kan vad som helst hända! Därmed inte sagt att det alltid gör det Flört

intressant
2008-09-16 20:34
#4

nä inte säkert

tyvärr fick hon en parkeringsbot på 700 kr hörde jag idag

well det finns värre saker i livet

Vilka är de oändliga möjligheterna?

Vad mer är möjligt än uppgivenhet,värdelöshet?

 

CatMoon
2008-09-18 17:10
#5

*skratt* Har en dotter född den 14 mars… Fick ju en rätt bra förklaring till hennes upprors-tendenser för några dagar sen… Flört

[MargaretaA]
2008-09-18 17:28
#6

Då får vi hoppas att det är över för den här gången nu då Oskyldig

Annons:
wolfie
2008-09-18 17:49
#7

Jag är fisk..född den 9..har varit märkliga dagar..!

CatMoon
2008-09-19 23:25
#8

#6 Ja…det hoppas jag verkligen!

….vill ju helst ha lite husfrid i helgen… ;)

Upp till toppen
Annons: