Annons:
Etikett3-övrig-astrologi
Läst 1774 ggr
Ayena
9/9/08, 1:39 AM

9/11 Horoskop

Nine eleven - 11 september

Det finns folk som påstår att detta datum skulle vara "förbannat" - inte bara av de fruktansvärda händelserna i attackerna mot WTC och Pentagon år 2001.

Samma datum 1973 skedde en statskupp i Chile. 130 000 människor frihetsberövades och tortyren var omfattande. 3 500 dödades och 1 500 är försvunna. Det var Pinochetregimen som var ansvariga för detta.

År 2003 avled dåvarande utrikesminister Anna Lindh efter ett knivöverfall inne på NK i Stockholm.

Finns där något numerologiskt i detta datum?

9+11=20 / 2+0=2

9+1+1=11 / 1+1=2

Ovanstående inlägg finns inne på Existens. Men nu tänkte jag höra vad ni experter här inne säger, om där finns en speciell planetkonstellation just det datumet.

Något att klura på ;-)

Kram Gilla

Annons:
[MargaretaA]
9/9/08, 12:33 PM
#1

Varför terroristerna valde just det datumet har jag sett en förklaring till men jag minns inte vad det var.

Att Anna Lind dog just den dagen tror jag var en tillfällighet.

Personligen tror jag inte på att vissa datum skulle vara "förbannade" och det finns inte någon speciell planetkonstellation just detta datum - det enda som händer samma tid varje år (ungefär) är Solens återkomst.

Man kan sannolikt hitta många speciella händelser som råkat inträffa på samma datum om man bara söker.

jag sökte på ett datum vilket som helst (16 mars) och fann följande

http://sv.wikipedia.org/wiki/Mall:16_mars

Ayena
9/9/08, 7:27 PM
#2

Det sägs att Al Quaida valde detta datum eftersom det var USA:s telefonnummer till räddningstjänsten - dial 911.

Kram Gilla

[MargaretaA]
9/9/08, 7:43 PM
#3

wow så infernaliskt utstuderat! Fast hela grejjen var ju det från början till slut!

Jag ska se om jag hittar USA:s och George W Bush horoskop för denna dag - där ska man visst kunna se ett och annat Glad

[MargaretaA]
9/9/08, 7:55 PM
#4

här kan man se den astrologiska förklaringen till terrorattacken i USA den  11 september 2001

http://user.tninet.se/~tkf954w/World%20Trade%20Center.htm

Ayena
9/11/08, 1:04 AM
#5

Mycket intressant!

Det skulle vara väldigt intressant att veta lite om GWB:s  horoskop. Är han inte kräfta förresten?

[MargaretaA]
9/11/08, 9:59 AM
#6

Ja ni verkar ha en del gemensamt Flört

http://www.dominantstar.com/1p_bushjr.htm

Annons:
Ayena
9/11/08, 1:42 PM
#7

Jisses, vi är födda på samma datum,Tyst fast han ett år tidigare och på andra sidan jordklotet.

Hua!

[MargaretaA]
9/11/08, 1:54 PM
#8

he he det kunde ha vart värre med andra ord Foten i munnen

Mysan59
11/5/08, 11:37 PM
#9

Googlade på mitt datum 15/12, (när jag är född alltså) och fick fram (på Wikipedia) att två romerska kejsare föddes samma datum, Nero och Lucius Verus Glad

Och det var nästan inga tråkiga händelser, mest lite alldagliga eller positiva, inga katastrofer…

Raxic
6/5/09, 10:51 AM
#10

Jag har läst den nummerologiska betydelsen i någon bok.. ska hem och bläddra igenom dem i helgen, lovar att skriva när jag vet

AnteMsson
6/5/09, 4:26 PM
#11

Jag har ofta tagit upp 11 september 1973 som ett exempel på att det är ett återkommande datum.

Jag har personliga intressen i det landet nämligen.
Men å andra sidan, vilka är vi att döma ut statskuppen då - med tanke på att Kissinger (som låg bakom kuppen) fick Nobels fredspris samma år.

Operation Condor - finns det att läsa om. Det arbetet fanns redan strax innan Grisbukten, men offentliggjordes inte förän efter Vietnamkrigets slut, vad jag minns.

Nog om det.

Jag säger som jag alltid sagt - de enda terroristerna som per definition ÄR terrorister är det landet och dess anhang som använt massförstörelsevapen mot civilbefolkning. Dessutom två gånger.

Men jag kan ha fel i definitionen av TERROR-ism. Det återstår att se.

Farwuq
4/14/13, 7:48 AM
#12

Putt

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: