Annons:
Etikett2-personliga-horoskop
Läst 826 ggr
skorpion-petra
10/11/08, 2:47 PM

Kan någon se om dt blir bättre för mig?

Hej

har haft dt tufft nu hela detta året. Kan någon se om dt blir nån förändring i mitt horoskop? Glad

skulle vara jättetacksam om nån ville kolla lite åt mig.

jag är född 30/10-74 jönköping kl. 11.02 Glad

Annons:
[MargaretaA]
10/11/08, 7:49 PM
#1

Det brukar som regel vara Saturnus som gör våra liv tuffa. han hindrar och bromsar och kräver en massa ansvar av oss - han är den stränge magisterna som säger; vänta lite nu inte så bråttom!

du har haft Saturnus i ditt nionde hus i snart två år och i det huset finner vi långa resor, högre utbildning och livsfilosofi.

Vad som hänt sedan september är att Saturnus har gått in i ditt tionde hus, som han härskar över. Där har du karriär, social status och personer i chefsbefattingar - för att nämna något. Spelar du dina kort rätt har du alltså stora chanser att klättra på karriärsstegen om din  chef får upp ögonen för hur plikttrogen och ansvarstagande (Saturnus) du är Flört saturnus kommer att stanna i ditt tionde hus till november 2010 så du har gott om tid på dig.

Dessutom kan du nu också få en löneförhöjning då planeten Jupiter (expansion) precis seglat in i ditt andra hus som hyser allt som har att göra med dina resurser, värderingar och även inkomster som du tjänar av egen kraft. Gör det bästa av denna transit som varar till mars 2009.

Jag vet inte om detta är lösningen på dina problem, men en bättre position på jobbet och utökade inkomster brukar sällan skada.

Men minns en sak - vi måste själva jobba för att få saker att hända - det duger inte att sitta på rumpan och tro att stjärnorna ska fixa allt åt oss. De visar vartåt vindarna blåser, men det är vi som måste hissa seglen.

Meroryan
10/11/08, 9:49 PM
#2

:D  Jag läste någonstans att du ser dig själv som amatör MargaretaA… eller hur!! Du är enormt duktig och om du är "amatör" så är jag i stort sett bara "r"

[MargaretaA]
10/12/08, 9:31 PM
#3

Det var snällt sagt Meroyan - men jag är faktiskt amatör - jag har ingen utbildning utan är självlärd, och det finns massor jag inte kan.

De är därför jag gillar svåra frågor - då tvingas jag lära mig mer Glad

Upp till toppen
Annons: