Annons:
Etikett2-personliga-horoskop
Läst 1493 ggr
[MargaretaA]
2008-09-03 13:47

Stängt forum?

Jag funderar på om det är några medlemmar som tycker att det känns alltför privat att ställa frågor och prata om sig själv och sitt horoskop, i ett öppet forum?

Vad som eventuellt kunde göras åt detta är att jag startar ett stängt forum som bara är tillgängligt för ett slutet sällskap - endast de som jag manuellt lägger in kommer in i detta forum alltså.

Hör av er om vad ni tycker kära medlemmar - finns ett intresse för ett sånt forum så fixar jag det Cool

Annons:
Crowone
2008-09-04 22:28
#1

Nu testar jag först för att se vad som händer….kommer ingen annan än du å ja se detta nu då? (fattar inte, He he!)

[MargaretaA]
2008-09-04 22:57
#2

Nej denna tråd är öppen för alla annars hade du inte kunnat se den Glad

Men jag kan skapa ett forum där jag lägger in de som vill manuellt så bara dem som är med där kan se det forumet. Hoppas du förstår?

Jag avvaktar reaktionerna här innan det forumet eventuellt skapas - så ännu så länge kan alla se allt som sägs.

Ayena
2008-09-05 01:05
#3

Jag är väldigt intresserad :-)

[MargaretaA]
2008-09-05 12:27
#4

bra! Vi får se om vi får ihop ett litet gäng - det skulle vara roligt!

Mavios
2008-09-05 13:14
#5

Det kanske inte vore dumt med en sluten plats för mer personliga frågor och tolkningar av horoskopen? Jag är nog intresserad. JAg vet dock inte ännu hur aktiv jag kommer bli - eftersom jag precis bara kikat på symbolerna och vad de står för. Det känns lite osm ett helt nytt språk och jag har inte fått kläm på nycklarna än…
Som agt, intresserad av att vara med - tror jag. ;)


Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

[MargaretaA]
2008-09-05 13:38
#6

Mavios jag har aldrig begärt att medlemmar ska kunna något om astrologi, det räcker om ni är intresserade. Du liksom alla andra som vill vara med är hjärtligt välkomna.

Jag vill dock poängtera att syftet inte är ge fullståndiga tolkningar av era horoskop. Det är bara en plats där medlemmar kan ställa frågor om sitt personliga horoskop som de inte vill gå ut med offentligt.

jag tycker att det är jobbigt själv att bli för personlig i ett öppet forum och det är en belastning eftersom det ibland är bra att kunna ta sig själv som exempel när man vill förklara något. Suck vad gör man?

De som inte har problem med offentlighet kan fortsätta att ställa sina frågor i ett öppet forum Glad

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Mavios
2008-09-05 14:12
#8

Jag har förstått att syftet inte är att ge fullständiga tolkningar, det verkar verkligen vara ett tidsödande jobb!
Ska leta reda på ett bra ställe att ställa min nästa fråga på, som poppade upp när jag läste och kollade runt. :)


Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

[MargaretaA]
2008-09-05 14:23
#9

#8 jag sa det bara för att jag får dessa förfrågningar ibland. Se det som en upplysning till alla nytillkomna Glad

Aracco
2008-09-09 11:03
#10

Gladhelt klart intresserad!

Min tarot blogg: http://ladylightningtarot.wordpress.com

Aracco
2008-10-07 14:16
#11

Hur går det med det "stängda" forumet??

Min tarot blogg: http://ladylightningtarot.wordpress.com

[MargaretaA]
2008-10-07 16:30
#12

Eftersom intresset inte var så stort har lagt det i malpåse så länge Glad

Meroryan
2008-10-09 22:56
#13

Först vill jag tacka för att du startat ett astrologiforum MargaretaA, det tycker jag är bra.

Sedan vill jag bara säga att jag hoppas att det stängda forumet (när det väl drar igång) endast är till för privata frågeställningar, så att det inte blir helt tyst här på öppna och vi andra missar massor med bra diskussioner och info..?

Ha det gott!

Annons:
[MargaretaA]
2008-10-09 23:13
#14

#13 jag förstår och delar dina farhågor Meroyan och därför är det inte aktuellt med stängt forum för närvarande. I bland tänker man om när man pratat med folk som varit med längre - men - Om väldigt många plötsligt vill ha det får jag ta en funderare igen Glad 

Den som i dagsläget vill ha en fullständig tolkning av sitt horoskop men vill behålla den privat är välkommen att hör av sig via PM - men då tillkommer en mindre kostnad.

Meningen med detta forum har hela tiden varit att vi ska dela med oss OskyldigFlört

Upp till toppen
Annons: