Annons:
Etikett1-allmän-astrologi
Läst 900 ggr
Cecilia-A
10/8/08, 3:55 PM

Universum medborgare?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Universum medborgare?

Vad betyder det att vara en universum medborgare ?

Vad tror du? Kan det ha något med astrologi att gör mån tro…

Jag har tänkt på detta ord sedan en läsning  jag fick i tarot för några veckor sedan.
Jag fick det förklarat lite kort för mig att jag var en sådan person men det är lite suddigt eftersom det var mycket annat att försöka komma ihåg. Kan någon hjälpa mig med det?

/Cissi

Annons:
[MargaretaA]
10/8/08, 5:59 PM
#1

Jag har aldrig hört det uttrycket tidigare och det är svårt att veta vad din Tarotläsare menade med det.

jag kan säga rent generellt att jag alltid drar öronen åt mig när jag hör den här sortens historier av personer som blivit "lästa" på olika sätt. Dessa "avläsare" som sprider den här sortens budskap vet att det känns jättegosigt i våra egon när någon talar om för oss att vi är speciella eller utvalda på det ena eller andra sättet och så tror de att genom att ge oss det vi tror att vi vill ha så ska de bli mera trovärdiga och få fler kunder.

I min världsbild och mitt sätt att se är vi alla redan speciella och utvalda var och en på sitt sätt - vi är unika personligheter med unika erfarenheter och det räcker gott och väl!

Universums medborgare är vi allihop, och nu ska jag fixa ditt horoskop så får vi se på vilket sätt du är unik Cecilia Flört

Cecilia-A
10/8/08, 6:36 PM
#2

Tack för inlägg Margareta. Självklart tycker jag att varje människa är unik. Det finns så mycket historier bakom varje fasad.

För mig är vi inte ensamma i universum. Det finns liv här och där men även de som gått vidare finns med oss. Jag skulle tro att hon menade vetskap om det. Att det finns något mer än det vi ser…

Ser fram emot den! :)

[MargaretaA]
10/8/08, 9:54 PM
#3

Då har vi samma inställning Cecilia Flört

Upp till toppen
Annons: