Annons:
Etikett2-personliga-horoskop
Läst 925 ggr
april4
2008-10-13 21:07

Horoskopkartan

Få se om mitt försök lyckas denna gången att få in bilden.

Annons:
april4
2008-10-13 21:07
#1

Tydligen inte

[MargaretaA]
2008-10-13 21:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

då får vi se om jag kan

[MargaretaA]
2008-10-13 21:26
#3

jamen det gick ju bra! Fixar en liten tolkning till dig i morgon Glad

jag ser en stortrigon och guds finger bl a så det finns mycket att välja på - skulle faktiskt behöva lite hjälp.

hallå finns det nån astrolog här?!

april4
2008-10-14 07:01
#4

Härligt att det  gick att få in bilden. Väntar med spänning på en tolkning

[MargaretaA]
2008-10-14 13:19
#5

Du har också ett horoskop med stortrigonen (triangeln) och yoden (ser ut som en drake) och även här är Månnoderna inblandade. Det är fantastiskt att få titta på två horoskop samma dag med dessa ovanliga aspektmönster.

Jag får säga samma sak till dig som jag redan sagt till Iaspar; kontakta en duktig astrolog som kan tolka detta åt dig - jag vågar mig inte på det.

Så låt oss gå vidare och se vad som finns för övrigt;

Ascendenten i Skytten är intressant.

Jupiter som horoskopshärskare i sjätte huset, i konjunktion med Mars och kvadratur med Pluto - wow - det måste vi ta med.

Håll i hatten

Din Ascendent i Skytten

Med det äventyrliga tecknet Skytten stigande över horisonten vid tidpunkten för din födelse, ser du livet i stort och du målar på den stora duken. Liksom stjärnhimlens bågskytte som riktar sin pil mot himmelen, är du på en resa för att finna livets mening, och att se världen, vilket betyder att snart blir rastlös om du stannar för länge på samma ställe. Att lära, för att sedan undervisa, är dina huvudmål i livet, att finna sätt att bygga en bättre värld och hjälpa mänskligheten på sin stora resa, är vad som motiverar dig. Du är en född idealist, och, med ditt välutvecklade sociala sinne, tenderar du att spela en ledande roll i vilken grupp du än tillhör.

Med Skytten i stigande, är du styrd av den expansiva, optimistiska planeten Jupiter. Det tecken och husposition - såväl som de aspekter Jupiter gör till andra planeter i ditt födelsehoroskop är nyckelaspekter i ditt horoskop.

Din Jupiter i det Sjätte Huset

I det Sjätte Huset förvandlar vi våra drömmar från det Femte Huset till verklighet. Här skiljer vi agnarna från vetet och bedömer vad i våra erfarenheter som är värt att spara och införliva i vår dagliga tillvaro. Vi börjar bry oss om oss själva och intressera oss för vår hälsa. Vi analyserar våra erfarenheter och ger rutin och struktur till våra liv. Detta hus styr vårt arbetsliv, kollegor och det sättet på vilket vi hjälper andra.

Din Mars i konjunktion med din Jupiter

Med eldiga Mars i konjunktion med den optimistiska och expansiva planeten Jupiter, har du mer än din beskärda del av fart, drivkraft och livskänsla. Du är dynamisk och generös, och din "större än livet" personlighet placerar ditt liv i strålkastarljuset. Du tror på turen, och har vanligtvis mycket av den. Du är också en mycket kreativ person och ditt stora självförtroende - och ditt lättsamma sätt med människor - hjälper dig att nå dina mål, vare sig dina ambitioner ligger inom områdena konst, media eller företagande.

Din Jupiter i kvadratur med din Pluto

Du är entusiastisk och ambitiös, men du misslyckas ofta att nå dina mål eftersom du försöker att nå för långt, för fort. Ingenting verkar omöjligt för dig - vilket kan vara sant - men för att nå dina mål, måste du först ta itu med det som händer här och nu. Du har, faktiskt, många talanger och förmågor, men du tenderar att förbise din verkliga potential och i stället sikta på något som ligger långt utanför din räckvidd eller som bara finns i dina fantasier. Under tiden ligger dina verkliga gåvor oanvända. Försök att hålla fötterna på jorden och var mer realistisk.

[MargaretaA]
2008-10-14 13:39
#6

jag såg att också vill veta lite om framtiden

anmäl dig här Glad

Annons:
april4
2008-10-14 19:01
#7

Tack så jättemycket     och det ska bli spännande och läsa om framtida tolkning. Tack än en gång.Skrattande

Upp till toppen
Annons: