Annons:
Etikett2-personliga-framtidshoroskop
Läst 841 ggr
soulwings
2008-10-17 15:55

Jupiter på Mc

Cool Någon som vill tolka?Min mc är på 18 grader i stenbocken och solen 13 grader,i skorpan,därtill en kvadratur från mars till jupiter Kommer det oväntade möjligheter att tjäna lite pengar tro eller Guld i muneller träffar jag en man med pengar,Tungan utespännande blir det men jag väntar till den blir exakt den 8 nov

Annons:
[MargaretaA]
2008-10-20 15:31
#1

Snälla kan du flytta detta inlägg till Personliga Framtidshoroskop.

 eller du kanske blir tvungen att skriva om den - jag har redan gjort ett misslyckat försök att flytta ett inlägg, så det är inte min dag idagObestämd

[MargaretaA]
2008-10-21 22:08
#2

Sådär nu lyckades jag flytta den Glad

Jupiter (expansion) i konjunktion med MC (karriär) betyder vanligen att man tar stora kliv på karriärsstegen. Många möjligheter på jobbet alltså - plus att du kommer att vara populär både hos kollegor och överordnade. Du kan till och med bli chef själv om vill och anstränger dig Flört

Detta är dock inte en transit som sägs ge oväntade pengar - förutom att ett avancemang på jobbet brukar kunna ge mera klirr i kassan. Det beror på i vilka hus du har de andra planeterna, så det är svårt att ge ett bra svar utan att se horoskopet.

Upp till toppen
Annons: