Annons:
Etikett2-personliga-framtidshoroskop
Läst 871 ggr
[MargaretaA]
11/11/08, 11:29 AM

Kurinas prognos

_Transiterande Saturnus i ditt nionde hus _

2008-12-05 - 2011-10-21

Under denna transit skapas en syn på livet som gör att du kommer att vilja leva i harmoni med miljön. Nu är det dags för dig att börja fundera på fred och rättvisa, inte bara i din egen värld utan på hela planeten och att skärskåda din bild av dessa två världar.

När du ser dig själv som en del av en större helhet kommer du att kunna slappna av och låta saker hända. Om du inte förmår att se längre än näsan räcker och möta andra med tolerans och god vilja, kommer du att tvingas till det och du bör inte försöka att göra motstånd.

Leta efter innebörden i vad du gör och reflektera över händelser, detta kommer att leda dig till större insikter och ge dig harmoni i din krets. En lång resa skulle göra dig mycket gott, men Saturnus är inte nödvändigtvis ansvarig för att ta initiativet.

Transiterande Jupiter i Hus Ett

2008-11-26 - 2009-12-01

Jupiter har passerat Ascendenten och befinner sig i det första huset, där uttrycket och presentationen av den individuella personligheten är huvudtema. Du har en vilja att ta hand om dig själv och du har också förmågan att realisera det i praktiken, i det dagliga livet, vilket också kan ge dig en känsla av att det nu är dags för personlig utveckling.

Du prövar dina möjligheter med framgång och det fungerar som en grund för vidare utveckling. Denna transit är också bra om du vill förändra ditt yttre, varning för viktuppgång.

Sannolikt har du ofta tur, vinner andras förtroende och är uppskattad för din förmåga att ta deras bekymmer och behov på allvar. Om din tendens att överdriva inte tar över, bör denna fas ge dig förnyad energi.

Annons:
Kurina
11/11/08, 12:51 PM
#1

Tackar så mycket. Det var kort och koncist, bara två tranciter?

Den första hör ju liksom till tiden med planet tänkandet. Så lång period också, då har jag tid att grubbla, analysera och komma i harmoni med miljön m m.

Den andra har jag börjat känna av redan lite grann, kanske. Känslan att jag vill bara vara mig själv för min egen skull, eller något sånt. Vi får se.

[MargaretaA]
11/11/08, 1:51 PM
#2

Det är det jag bjuderFlört

Kurina
11/11/08, 5:16 PM
#3

Det glömde jag, ska inte säga mer.Skäms

Upp till toppen
Annons: