Annons:
Etikett2-personliga-horoskop
Läst 774 ggr
[MargaretaA]
2008-11-05 15:20

Vad tycker ni om de personliga tolkningarna?

Under en tid har jag bjudit alla medlemmar, som så önskat, på mindre personliga horoskopstolkningar i öppet forum.

Nu är frågan om hur ni medlemmar ser på detta. har det blivit för mycket, tar det intresset från annat, eller är det intressant att läsa andras tolkningar?

Annons:
[BigMama]
2008-11-05 18:23
#1

Intressant just för att se hur mycket det är som STÄMMER. Blir både mer trovärdigt och mer intressant!

[MargaretaA]
2008-11-05 18:39
#2

instämmer med föregående talare

hilal
2008-11-05 21:28
#3

jag tycker oxå att det är väldigt kul och intressant att läsa andras tolkningar:-)

man lär sig otroligt mycket och även om just den personens soltecken o accendat inte är samma som ens så är det för mig jätte kul att lära mig hur olika accendat, hus osv funkar

jag har alltid frågat människor om hans eller hennes stjärntecken även om det är bara typ andra gången vi pratas vid:-)

och nu har jag till och med börjat fråga om vart o vilken tid han eller hon e föddSkäms jag vill ju så gärna kartställa den personens karaktär osv men jag frågar detta när vi har börjat bli mer bekanta:-p annars kan dem ju tycka att ja e knäpp juFörvånadTungan ute

Upp till toppen
Annons: