Annons:
Etikett1-allmänt-om-framtidshoroskop
Läst 1481 ggr
kvinna76
2008-10-11 20:54

framtids horoskop tolkning

hej ja skulle jätte gärna ha framtids horskop tolkat

o då va som sker inom jobb ekonomi o kärlek för mig

kram på er ska ja lägga ut bilden på kartan…eler gör dudet margareta  för sist kom det ingen bild ändå

kram

Annons:
[MargaretaA]
2008-10-12 21:32
#1

jag fixar det i morgon måndag.

kvinna76
2008-10-12 22:36
#2

tack

Denna kommentar har tagits bort.
[MargaretaA]
2008-10-14 12:21
#4

Det är ingen mening att lägga in horoskopskartan när man gör ett framtidshoroskop eftersom man då jobbar med planeter som flyttar på sig varje dag. Glad

Du har haft Pluto(förvandling)i hus sex som står för arbete, hälsa och dagliga rutiner, sedan 2003. Det är den långsammaste planeten och dess inflytande märks inte hela tiden utan det kan finnas långa perioder av lugn när han vilar, särskilt vid retrogradperioderna. Vi märker av Plutos inflytande i husen mest när han gör aspekter till andra punkter i våra horoskop.

Det som händer med Pluto nu i november är att han går över från Skyttens till Stenbockens tecken. Detta kommer vi alla att märka av och hur beror givetvis på Plutos husplacering och aspekter.

Läs gärna här för att få en fingervisning om vad Pluto i Stenbocken betyder för just ditt hus.

För din del kommer Pluto att stanna kvar i hus sex till 2017 så det kan dröja några år till innan du känner att du har landat vad gäller arbetet.

Vad gäller ekonomin så har Saturnus (restriktioner) precis lämnat ditt andra hus (inkomster, resurser) där han häckat sedan augusti 2006. Förhoppningsvis bör du snart känna av att de lättar på den ekonomiska fronten.

På kärleksfronten har jag goda nyheter. Den 30 oktober kommer Jupiter (expansion, tur) att vandra in i ditt sjunde hus (partnerhuset) och det kan inte bli mycket bättre än så. En mycket positiv tid för alla dina nära relationer, passa på att göra upp planer för framtiden. Du kan också träffa någon ny om du är ensam. Du kommer att ha Jupiter i denna drömposition till 18 mars 2009 så Go For It!

kvinna76
2008-10-14 12:33
#5

ohh tack…….men ja gick in på det där läs du skrev  men vilket är mittt? mvar ska ja läsa eller är hela mitt?

haha snacka om iq noll hos mig kram

[MargaretaA]
2008-10-14 12:58
#6

okej jag kopierar in just din del av texten här. Men översättningen får du fixa själv Flört

Pluto in Capricorn impacting your 6th house. You will experience the transition of Pluto moving into your 6th house as a journey to instill many new regimes into your life dealing with your work, health and accomplishments. Pluto moving out of Sagittarius has spurred you into looking at your health and work environments and regimes as part of the old system that is now beckoning you to make some very important transitions. Your career and business pursuits are taking a new turn changing the old concepts into new concepts. Your recent discoveries are breaking into the old concepts and you are positioning yourself to move into new directions. The Jupiter/Pluto explosion has given you the opportunity to capitalize on your creative ventures of late in which you have worked and believed in your projects. Whether your old environment is capable of housing these discoveries or you have to launch into new environments, you are ready to emerge with your projects ready to put them into form. Whether your discoveries were regarding medical breakthroughs or health concepts that blend old and new philosophies together, you will find that Jupiter moving into Capricorn will provide the stepping stones that take you into your new areas. The ability to heal and the ability to be of service comes into play in very real and strong ways. Your career and business pursuits now encompass the great discoveries that you have made and with the Truth of your results, you are ready to move these into the right form.

läs mera här http://www.alphalifetrends.com/plutoincapricornhouses.html

Annons:
kvinna76
2008-11-04 20:36
#7

margareta hört att den 13 nov ska påverka mig mycket fullmånen

kan du se på vilket sätt om det kan stämma

kram

[MargaretaA]
2008-11-04 22:39
#8

Fullmånen påverkar oss aldrig så där våldsamt mycket. Den bjuder aldrig på några livsavgörande händelser.

Du har Solen i Oxen och den kommer att stå  hyfsat nära mittemot fullmånen. Det är kanske det du har hört?

jag kommer med den månatliga fullmånerapporten när vi börjar närma oss - så håll ögonen öppna efter den Glad

Upp till toppen
Annons: