Annons:
Etikett6-medlemspresentation
Läst 966 ggr
geekblondie
2008-11-14 13:49

Geekblondie säger hej

Hejsan

Ny här efter att ha hittat hit av en slump. Är mkt intresserad av astrologi. Har ej aktivt ställt horoskop åt andra men är inte helt novis då jag tolkat både mitt och närståendes horoskop på alla möjliga sätt några år bakåt i tiden. Detta mest för att pejla in hur personligt detaljerat ett horoskop skulle kunna vara och hur rätt det faktiskt gick att få tolkningarna. (Sen går det ju givetvis att påverka "ödet" med horoskopet som karta över en terräng.)

Jag är en 43-årig kvinna, bosatt utanför Karlstad. Vattuman med ascendenten i tvillingarna.

Vet inte vad jag ska skriva mer just här och nu så jag väljer att ta klivet ut i forumet och läsa vidare…

Mvh
Marie

Annons:
Loma
2008-11-14 21:23
#1

Välkommen Marie!

Kul att du hittat hit.

Finns mycket matnyttigt här…Glad

Jag är Våg med ascendenten i Vågen oxå men månen i väduren..

Har förstått att det ofta är mycket kontraster i astro…Låter spännande att du kan tolka o så. Finns Obamas horoskop om du känner för att hugga tänderna i någotFlörtTestade själv o skummade igenom ser mig som relativ nybörjare…

Ses på sajten.

Trevlig kväll alla

MarianneGlad

[MargaretaA]
2008-11-15 13:04
#2

Välkommen hit Marie!

Hoppas att du kommer att trivas och att du hittar något matnyttigt. Sedan får du hemskt gärna dela med dig av dina kunskaper - vi är många här som vill veta mera, hela tiden Flört

Maggan

geekblondie
2008-11-15 17:07
#3

Tack, tack för att ni ger ett så trevligt mottagande.

Marie

Upp till toppen
Annons: