Annons:
Etikett2-personliga-horoskop
Läst 916 ggr
NinaHq
2008-10-23 18:35

Någon som känt av mars i dagarna?

I förrgår, igår och idag har jag varit väldigt lättretlig. Ena dagen skällde jag ut en person och de andra två har jag varit den rasande motparten i en löneförhandling.

Fast jag är Vädur med mars i Väduren brukar jag faktiskt inte ryta till speciellt ofta. Oftast går Vågmånen in och vill hellre ha harmoni än konflikt. Därför har jag varit förvånad över mitt eget beteende. Ledtråden till varför detta skett fick jag dock när min man, som är Skorpion, berättat att han varit fly förbannad på jobbet i åtminstone två dagar.

Jag sökte upp mars i en efemerid och såg att denna lilla röda sak rullar över min MC och på samma gång eldar på min mans Sol, Ascendent, Merkurius och snart Uranus. 

Någon annan som känt sig stingslig i dagarna, eller som brukar känna av mars på ett särskilt ställe?

Annons:
[MargaretaA]
2008-10-23 19:35
#1

jag har ju Mars i tolfte huset (det vi döljer) så det är inte många som ser mig arg  - därmed inte sagt att jag inte kan bli det - och ja faktiskt jag har varit rätt ilsk ett par dar. Ska kolla mitt horoskop och se om vart busen är just nu. Återkommer.

Upp till toppen
Annons: