Annons:
Etikett6-löst-prat-ot
Läst 748 ggr
[MargaretaA]
2008-11-07 20:15

Trevlig helg

Till er alla!

Det har varit en mycket rolig vecka med massor av aktivitet och ni är många som har hållit mig igång med önskemål om tolkningar, svåra frågor och bjudit på er själva. Mera sånt Skrattande

Nu tar jag helg från tolkandet, även om jag säkert tittar in och kollar läget ibland. Gubben och torpet kallar. Gammalt kök ut och nytt in  - inget slappande denna helg för undertecknad Flört

vi fortsätter med horoskopen nästa vecka!

Ha det så mysigt i helgen

Maggan

Annons:
[BigMama]
2008-11-07 23:25
#1

Nytt kök, härligt, hemmets hjärta, eller hur?

Jag har definitivt fått upp ögonen för astrologi tack vare tolkningen jag vann. Väckt mitt intresse då jag tycker mycket stämmer. Dessutom fått en framtidprognos som heter DUGA. Kanske t o m fått lite gnista tack vare den?

Stort TACK till Dig Maggan. :notworthy: Och vilket tålamod med frågorna jag slungat ut!

Kram BM

[MargaretaA]
2008-11-07 23:39
#2

Härligt med nytt kök? JAAAA!!!

jag lägger pannan i djupa veck och försöker komma på något härligare, men det lyckas inge vidare bra.

Bara att vara utan kök några dagar lär en om livets realiteter. Det behöver inte vara så överhövan lyxigt, särskilt inte i stugan, men en helg där man tvingas diska i handfatet på toaletten och kylskåpet och spisen står i TV-Rummet är ingen höjdare.

Just nu skulle jag sälja skjortan och halva armen för en diskbänk med varmt och kallt vatten och ett avlopp som fungerar Obestämd

Upp till toppen
Annons: