Annons:
Etikett2-personliga-horoskop
Läst 889 ggr
Svintass
2008-11-12 14:13

Saturnus transit i första huset

Tack MargaretaA för mitt framtidshoroskop!

Du nämnde Saturnus transit i första huset  

Jag tolkar det som att  jag går och grubblar över mitt liv och att jag focuserar på det negativa. För att må bra skall jag fånga dagen och inse att människor har brister och att jag skall ha överseende med dessa. Just nu har jag faktiskt djupa funderingar på vad jag vill arbeta med men vet inte riktigt vad jag vill. Jag vet bara att jag inte tycker det är kul att sitta på mitt kontor med siffror hela dagarna. jag vill göra något meningsfullt. Har jag tolkat rätt?

Carina

Annons:
[MargaretaA]
2008-11-12 16:13
#1

Grubblar på sitt liv gör man nog med Saturnus i det Första huset, men man behöver inte nödvändigtvis se det från den negativa sidan. Man ser över vad man har gjort för misstag tidigare i livet och vad som eventuellt behöver förbättras.

När det att gäller att inse människors fel och brister är det en också en bra idé att inse att detta gäller även en själv och att man ska ha minst lika mycket överseende med sina egna "tillkortakommanden". Även om Saturnus gärna vill ha perfektion så är budskapet att; sträva gärna efter det bästa men den som väntar på perfektion kommer att få vänta mycket länge.

At du funderar på ditt arbete är en typisk grej för Saturnus här - man vill förbättra det man inte nöjd med helt enkelt. Det behöver inte gälla just arbetet, även om det är det för dig - för någon annan kan det vara ett annat område.

Ja visst har du tolkat rättGlad

Ps jag tog bort din likadana fråga i den andra tråden

Svintass
2008-11-13 09:31
#2

#1 Tack MargaretaA det du säger nu stämmer in på många saker i mitt liv sedan ett kort tag tillbaka. Jag är på väg!

Upp till toppen
Annons: