Annons:
Etikett2-personliga-horoskop
Läst 1076 ggr
Rocktjejen
2008-11-19 20:26

Hur når man balans

Mitt horoskop stämmer inte alls med in hur jag är som person..ofta hör jag ifrån andra att enligt mitt horoskop så ska jag vara omgiven av lycka ha framgång och pengar..Men det har alltid varit precis tvärtom så även nu..hur når man balans i allting? Vet att jag har en karma läxa att lära mig..men vet inte vad jag ska lära mig..gång på gång råkar jag ut för ekonomiska prövningar och hamnar i ständiga kriser med mig själv..

Lite tankar ifrån mig..

Varma kramar Eva

Annons:
lapri
2008-11-19 20:42
#1

Det känns som vi har lite samma problem.

Jag tycker ofta, när jag kollar mitt horoskop, att det stämmer i viss mån. Det kan tex stå att det blir aktivt i arbetslivet och speciellt om man har med internationella kontakter att göra. Då har det varit så att det faktiskt är nåt med int. grejer.

Men ofta står det att mitt kärleksliv fördjupas och blir intensivare under x period, men då kan jag istället märka att kontakten med min chef blir intensivare. Helt platoniskt då…

Den där karma läxan jobbar man nog på hela tiden. Jag tror att det är som en väv av "läxor" och att man betar av dem lite från olika håll och kanter.

Själv har jag märkt att karmat har föraändrats för mig och jag får verkningarna snabbt inpå. Jag är  kanske färdig med tidigarelivs ogärningars verkningar..

Min ekonomi är färdig för lyxfällan snart, men konstigt nog bryr jag mig inte. Jag kanske är destrruktiv, men jag tror mer att jag vet att pengar är energi som vi öppnar oss för. Och det verkar alltid som det ordnar sig på nåt sätt utan att jag ens behöver svälta…

hlsn lapri

[MargaretaA]
2008-11-19 20:42
#2

ha ha jag brukar leva efter devisen att om något låter för bra för att vara sant är det sannolikt det också Flört

Jag vet inte vad dessa "andra" du talar om har för kunskaper i astrologi, men har de något hum om det, så är det sannolikt Jupiter du har på en prominent plats. Jupiter symboliserar bl a tur och lycka, sedan beror det på i vilket hus (livsområde) vi har Jupiter, hur vi får ta emot hans gåvor.

men skicka gärna in dina uppgifter i PM så ska vi kolla ditt horoskop om du vill.

Rocktjejen
2008-11-19 20:56
#3

har skickat dig ett pm nu..tack förresten Glad

[MargaretaA]
2008-11-19 21:54
#4

okej Rocktjejjen!

jag hittar ingenting i ditt horoskop som motiverar utrop i stil med "omgiven av lycka ha framgång och pengar"  - jag hoppas att du inte blir alltför besviken? å andra sidan visste du ju redan att det inte stämde Flört

Sedan när det gäller din fråga om "hur man når balans i allting" det är litegrann som att söka svaret på frågan om livet och universum och allting Obestämd

det finns helt enkelt inga kvicka fixar här i livet tror jag - vi måste gå igenom det steg för steg, nivå för nivå. När vi nått målet och allt är i balans… hm.. är det inte det som kallas Nirvana? Oskyldig

Rocktjejen
2008-11-19 22:03
#5

Tack så hjärtligt margaretaA för att du tog dig tid med mitt horoskop..

nej att det inte finns några kvicka fixar här i livet vet jag ju alltför väl..jag tycker att jag ahr gått igenom nog här i livet vad mer kan jag behöva..är det menigen att man ska kräla i avgrunden hela sitt liv..och hur mycket måste en människa lida egentligen..

[MargaretaA]
2008-11-19 22:07
#6

prova att skicka in en fråga till lådan Glad

Annons:
Upp till toppen
Annons: