Annons:
Etikett2-personliga-horoskop
Läst 1104 ggr
Issaabell
11/27/08, 3:24 AM

Mitt tolfte hus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har pluto och skorpinonen i mitt tolfte hus, jag tycker det verkar vara rätt dåligt? Skulle någon kunna förklara lite mer vad det innebär?

Tack på förhand.

Annons:
[MargaretaA]
11/27/08, 9:46 AM
#1

Det finns inga dåliga horoskop. Däremot så har allt två sidor. Alla kombinationer av planeter, hus och tecken har både en positiv och en negativ sida - beroende på hur vi själva hanterar dem.

Du får gärna berätta.Varför tycker du att just den kombination du beskriver, verkar vara dåligt?

soulwings
11/27/08, 2:27 PM
#2

Flört dolda krafter,kan aldrig vara fel,handlar vad du vill utveckla?

Issaabell
11/27/08, 10:13 PM
#3

Jag vet inte riktigt, massa saker jag läst som får pluto och skorpinonen att framstå som mer "onda/elaka" och att tolfte huset är lite hemligt och så. Ungefär som att jag är ond i smyg.Flört

Men jag kan nästan inget om detta, så därför bad jag er om hjälp och förklara mer vad det innebär Glad

[MargaretaA]
11/27/08, 10:29 PM
#4

så här står det om Pluto i Tolfte Huset i artikeln

Din Pluto i det Tolfte Huset

Det tolfte huset styr det omedvetna, och är platsen där vi söker enhet med allt liv. Telepati och psykiska krafter, intuition och förmågan att uppfatta gömda behov och känslor, både i oss själva och andra, finns här. Det är också självuppoffringens hus, och hemligheternas, och platsen där vi är länkade till den andra sidan.

Med Pluto här, finns det djup i din personlighet som andra inte ens kan drömma om. För under ytan, är du en långt mer passionerad person än du verkar vara. Du visar inte gärna dina känslor, utan föredrar att arbeta dig igenom känslomässiga frågor på egen hand. Inte heller nöjer du dig med ytliga svar. Du har också ett sjätte sinne för andras motiv och du vet alltid när någon är oärlig eller försöker att undvika sanningen. Du vet att sanningen helar och att hur svårt det än kan vara att se den i ansiktet, så kommer det alltid att löna sig slutänden.

Jag har också Pluto i Tolfte huset och jag erkänner att jag med största förtjusning drar ner brallorna och avslöjar vissa som jag tycker förtjänar det. Då menar jag översittare, mobbare och andra som missbrukar sin maktställning i olika sammanhang. De tycker förmodligen att jag är jätte-elak! Men det bjuder jag på

Du ska vara stolt över din Pluto i Tolfte huset - och Skorpionen gör bara ännu mera grädde på moset. Vilken kvinna vill inte vara passionerad, djup och hemlighetsfull?Oskyldig

och lite elak ibland också när det är befogat Flört

Issaabell
11/27/08, 10:36 PM
#5

Ja men det lät ju inte så pjåkigt.

Du har också ett sjätte sinne för andras motiv och du vet alltid när någon är oärlig eller försöker att undvika sanningen

intuition och förmågan att uppfatta gömda behov och känslor, både i oss själva och andra, finns här

Stämmer jätte bra in på mig, Tack Glad

Och översittare är något av det värsta jag vet, speciellt när man vet att dom försöker må bättre genom att trycka/se ner på andra (pga av att de egentligen har dåligt självförtroende) Usch

[MargaretaA]
11/27/08, 10:44 PM
#6

FlörtJa du ser! Det är våran uppgift - vi ska avslöja dem och låta dem stå där med rumpan bar Förvånad!

Annons:
Upp till toppen
Annons: