Annons:
Etikett2-personliga-horoskop
Läst 1651 ggr
MickiRosa
1/27/09, 1:40 PM

Någon som har lust att tolka?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ska få barn snart. Väldigt snart. Är intresserad av vad man kan utläsa av mitt horoskop när det gäller detta, plus om något speciellt om min person.

______________________________

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com

Annons:
MickiRosa
1/27/09, 1:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

här är en annan karta, vet inte om det är nån skillnad

______________________________

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com

MickiRosa
1/27/09, 3:58 PM
#2

och här är killens karta, kan man se om vi passar bra ihop?

Inlägg redigerat då det enligt skrivreglerna inte är tillåtet att publicera tredje persons horoskop

______________________________

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com

Stille
1/27/09, 4:57 PM
#3

Hejsan M

Det verkar som om ena kartan visar födseln på natten och det andra på eftermiddagen.

AM och PM du vet…

Stille
1/29/09, 2:47 AM
#4

Hejsan MichaelaGlad

Tyckte att det var intressant att kolla om graviditeten syntes i ditt horoskop så jag lade upp din karta i datorn.

Jag antar att du är född på natten som den första kartan visar. Den andra är ställd på 3:43 PM (eftermiddag).

Jag blandar tekniker friskt med ömsom västerländskt såväl som vediskt( indiskt) som jag brukar göra.

Jag började att titta på progressionerna som kan visa den inre utvecklingen säväl som yttre händelser.

Du har där ett mycket starkt tema av positiva venus aspekter detta betyder att du går igenom en tid av positiv växt där du lär dig mycket om kärlek och nog får uppleva positiva känslor av värme och kärlek i ditt liv detta kan nog vara kopplat mycket till det kommande barnet.

Om man är i en stadig relation kan dessa starka venus teman vara en indikation på att det är en möjlig tid för barn.  

Detta är fallet  för att nedkomsten av ett nytt liv är bland de starkaste upplevelserna av kärlek man kan få uppleva i livet.

Det är ju också en tid när man får lära sig hur det är att älska någon ovillkorligt.

Du har bland annat progressionen prog. venus (Kärlek) till Månen (känslor , mammaroll) vilket kan tolkas som mamma kärlek.

 Transit jupiter på solen understryker  det positiva i denna tid då du känner dig glad och har hopp inför framtiden. Solförmörkelse på din sol kan nog kännas som om din identitet genomgår en slags förändring som mamma.

Hinner inte skriva mer just nu….

Hälsning

Stille
2/1/09, 6:54 PM
#5

Hejsan MickiRosa

Jag ser nu att ett litet fel begåtts i din tolkning.

Jag skrev felaktigt att i transit så är saturnus och mars på din mars.

Jag raderade detta när jag skrev det men det verkar som om det ändå gick in i posten..förstår inte riktigt varför ?

Så det stämmer inte alls att det kan vara lite tungt..et.c. som jag skrev.

Sorry för det..

Vet inte om du har läst,  eller du kanske är på b.b. och fått annat att tänka på.

Lycka till iallafall !

Kan skriva mer men avaktar tills vidare..

Stille
2/1/09, 7:13 PM
#6

Jaha..!

Nu förstår jag ingenting.Obestämd

Nu är plötsligt den ursprungliga posten som den ska igen! Förvånad

Det som jag raderade är borta och som det ska vara.

iFokus spelar mig ett spratt eller har jag drabbats av demens.

Så mickiRosa glöm föregående post. Ser du något om saturnus på mars så glöm det.

Går och lägger mig…Flört

Annons:
[MargaretaA]
2/2/09, 12:59 PM
#7

Tydligen spökar det på iFokus ibland Förvånad

Stille
2/2/09, 8:29 PM
#8

Ja det känns lite läskigt…

MickiRosa
5/4/09, 4:02 AM
#9

tack för tolkningen. jag är född på eftermiddagen, har lite svårt att minnas am och pm, vad det betyder.

jag har fått min bebis nu och hon är 3 mån=)

om någon annan vill tolka så får ni gärna göra det=) eller om du ser något mer stille, med tanke då på att jag är född på eftermiddan :P

______________________________

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com

Mysan59
5/8/09, 6:40 PM
#10

Grattis till bebisen! Glad

MickiRosa
5/8/09, 8:50 PM
#11

#10 tack! Skrattande

______________________________

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com

Upp till toppen
Annons: