Annons:
Etikett2-personliga-horoskop
Läst 1504 ggr
Bybo
1/3/09, 2:59 AM

Våg/ Skorpion

Hallojsan. Känns lite dåligt att ställa en fråga då jag inte skrivit tidigare…men jag e segstartad med att skriva *S* Men iaf, har en fråga engående min ena son. Skulle vara intressant om någon har en kommentar angående hans Tecken å planeter? och sen kan det ju kanske vara kul för nån att kolla med, och sen höra hur jag uppfattar min son än så länge :-)

*************************

Solen- Vågen, kard, YA

Månen- Fiskarna, För, YI

Merkurius- Skorpionen, Fast, YI

Venus- skorpionen, Fast, YI

Mars- Lejonet, Fast, YA

Jupiter- Skorpionen. Fast, YI

Saturnus- Fiskarna, För, YI

Uranus- Stenbocken, Kard, YI

Neptunus- Stenbocken, Kard, YI

Pluto- Skorpionen, Fast, YI

Norra månknuten- Skorpionen, Fast, YI

Accendenten- Skorpionen, Fast, YI

Chiron- Oj…vet inte ;-) *fniss*

Kardinal: 3

Föränderlig: 2

Fast: 7

Yang: 2

Ying: 10

Annons:
Bybo
1/3/09, 3:04 AM
#1

Jo, en sak till, angående att jag undrar är ju, att han har så många Skorpionen 6 st, och att han har just de 2 Fiskarna i venus å Saturnus…. Osv…och att han inte har så många olika tecken…*S*

[asamaria]
1/11/09, 12:39 AM
#2

Nu är jag ingen astrolog, men med så mycket vattentecken borde det vara en rätt känslig individ och så vågen som aldrig kan bestämma sigGlad

[MargaretaA]
1/16/09, 2:12 PM
#3

Hej Bybo!

Det finns en första gång till allting - även att ställa frågor på en sajt Flört

Din son har sannerligen en rejäl slagsida åt Skorpion-hållet och man behöver knappast vara astrolog för att räkna ut att han har många Skorpionegenskaper - både på gott och ont!

Som alltid så är det svårt att tolka ett horoskop utan att ha det för ögonen. Vi missar planetaspekterna som är mycket viktiga för att kunna se om/hur han kan balansera energierna. T ex så har han Saturnus i Fiskarna som kunde fungera som ankare… finns någon Trigon mellan Saturnus och någon/några av Skorpionplaneterna?

Bybo
1/27/09, 1:58 AM
#4

Heeej igen. Tack så hjärtligt för era svar. #2 Jo, han är känslig #3 Vet inte nåt om någon Trigon, är inte så kunnig inom detta :-)

Men tack än en gång. Tjing! / Pia

Upp till toppen
Annons: