Annons:
Etikett2-personliga-horoskop
Läst 1279 ggr
Janecitarica
2009-02-09 13:57

fisk här.....

hej på er alla,jag är fisk och undrar om någon annan fisk eller trevlig människa vill ha kontakt? janecitarika Glad….

Annons:
Bersel
2009-02-09 23:38
#1

Hej Janecitarica..får jag säga Jane? är inte så snabb på tangenterna Gråter s

hoppas du ska trivas här på astrosidan… själv gillar jag den skarpt och är nästan alldeles  ny här. Se min sida.

[MargaretaA]
2009-02-10 09:54
#2

hej jane

välkommen hit. Vi har inte haft så många aktiva fiskar än, så då får vi ett nytt tecken att lära oss. Om du vill dela med dig Flört

evrekaw
2009-02-13 20:54
#3

Hej!

Brukar trivas med fiskar då de jag känner har underbart rörligt intellekt! Stämmer det in på dig också?

Själv är jag vattumann. Glad

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Toyan
2009-02-14 15:09
#4

God middag!

Trevlig Alla Hjärtans Dag önskar jag alla.

Jag är fisk,född sent i tecknet och enligt ett personligt horoskop för många år sedan så har jag ascendenten i Lejonet. Hur mycket det påverkar vet jag inte.

Jag är en social person men trivs även med att umgås med mig själv, har humor och humör, bokmal är jag sen barnsben,vad det gäller musik så kan jag lyssna på det mesta men rap och hårdrock..näe.

Är en stor djurvän och har och har alltid haft hund eller katt.

Har sedan jag var barn varit fascinerad av andevärlden och går sen förra våren en kurs i medial utveckling.

Lite om mig som fisk.

Kram/ Sonja

[MargaretaA]
2009-02-16 11:17
#5

Ni får hålla ögonen öppna eftersom vi snart kommer till Fiskarnas tid. Det blir artiklar om tecknet Fiskarna, dess härskarplanet Neptunus och 12:e huset Fiskarnas hus. Glad

Toyan. ASC är en av de allra viktigaste punkterna i ett horoskop och bestämmer bl a vart 1:a huset startar.

Den visar vårt yttre - den personen som andra ser - vilket inte är den vi är innerst inne. Den visar också hur vi påbörjar saker. Vid första mötet med en annan person är du sannolikt mycket Lejonlik i din framtoning. Det är först när personen känner dig närmare som han anar Fisken i dig Flört

Upp till toppen
Annons: