Annons:
Etikett2-personliga-horoskop
Läst 935 ggr
Sara-74
2009-02-24 13:17

Sonens födelsehoroskop

Jag är en sann nybörjare när det kommer till astrologi, men har försökt mig på att läsa mitt och andra släktingars födelesehoroskop.

Min sons födelesehoroskop känns annorlunda, precis så annorlunda som jag upplever honom. (Nu tycker väl alla mödrar att deras barn är speciella, så det kanske inte är något märvärdigt i säg Glad)

Jag skulle vilja höra med er, för jag måste säga att jag är lite oroad för min vilde lille son.

Han har asc och solen i Skorpionen. Solen i 12:e huset, tillsammans med mars och venus, båda i konjuktion med solen. Totalt har han 4 planeter + solen i skorpionens tecken.

Sedan finns det så klart mycket mer i hans horoskop, men det har jag svårt att tyda. Tex Asc kvadratur Nepunus, solen triagon uranus, månen i väduren (i hus 4).

Koncentrationen skorpion i kompbination hus 12 känns oroande för en mamma. Är oron befogad tycker ni? (se hans chart + info i mitt album).

Tack på förhand!

Hälsningar

Sara

Annons:
[MargaretaA]
2009-02-24 14:20
#1

Hej Sara och välkommen hit Glad

Tyvärr måste jag göra dig besviken - dels  genom att tala om att sajtens Skrivregler, av integritetsskäl, inte tillåter att man lägger ut horoskop för tredje person. Därför måste jag plocka bort din sons horoskop från inlägget.

Sedan har jag också en del betänkligheter när det gäller att ställa horoskop för barn. Man ska låta dem växa upp utan den belastning som förutfattade meningar om hur de ska vara och bete sig, kan kan skapa.

Slutligen vill jag kraftfullt poängtera att det inte finns några dåliga horoskop. Det finns lättare och svårare, javisst, men det är upp till individen själv att avgöra hur den vill utnyttja sina möjligheter och utmaningar.

Du ska alltså inte oroa dig så mycket Sara - det finns absolut ingen anledning till det Flört

Upp till toppen
Annons: