Annons:
Etikett4-mysticism-numerologi
Läst 3145 ggr
lapri
3/15/09, 2:16 PM

Lite numerologi

Jag undrar om någon kan se hur min nya adress kommer inverka ….

numret är 17

postnumret 14151

jag har många femmor och ettor i mitt namn

är 6 (33) i personnumret

Annons:
[MargaretaA]
3/15/09, 3:23 PM
#1

hej lapri

jag är inte särskilt kunnig i numerologi men jag har ändå den kategorin eftersom en del ser den som ett kul komplement till astrologi.

Med lite tur kanske det dyker upp någon som kan svara på din fråga Glad

lapri
3/15/09, 9:11 PM
#2

Lite numerologidiskussion någon?

chik
3/16/09, 7:46 AM
#3

Numerlogi är för svårt för mig.

Men jag slogg på ditt avartsnamn..lapri.

Du är en person med stark intuition som har en naturlig ådra för artisteri och kreativa arbeten. Problem med att hitta vänner har du inte då du är en vänlig, hjälpsam och fredlig person som är lätt att tycka om. Du älskar att ha mycket folk omkring dig och det är hos dig de roligaste festerna äger rum. Du avskyr att vara ensam. Ännu en positiv egenskap hos dig är att du har lätt för att känna medlidande. Detta kommer kanske att leda till att du i framtiden engagerar dig i humanitära frågor.

Trots uppskattningen du får från vännerna har du det lite svårt med självkänslan och självförtroendet. Ibland kan det hända att du hittar på små vita lögner för att dölja dessa. Du har även svårt att fatta beslut och sedan hålla dig till dem.

När det gäller kärlek är du den som drömmer om den eviga förälskelsen. I val av partner gör det ingenting om denne/denna har samma intressen för det konstnärliga som du men han/hon får absolut inte vara en soffpotatis.

Tvåor regeras av månen och färgerna som passar dem bäst är olika gröna nyanser, naturfärgat och vitt.

Lena.P är jag i verkliga livet.

lapri
3/16/09, 11:39 AM
#4

Hej chik!

Spännande det där med lapri. Jag heter ju lena johansson egentligen och är en 3 på namnet om jag minns rätt.

lapri är början av min hästs namn! Men konstigt nog stämmer mycket, men mest på hästen och lite på mig….

Har jag inte tänkt på själv.

Vad tror du om mina andra siffror som jag skrev.

chik
3/16/09, 12:15 PM
#5

lapri.Vet inte hur det går i hopp. Men gå in o googla på numerlogi. Där får du fram. annars så får vi hoppas att någon som kan förklarar. Jag har min hästs namn.

**Siffran Tre:
**Treor som du är mycket kreativa människor, du är talangfull och extremt disciplinerad i det du gör. Känner du dig instängd och inte får utlopp för din kreativitet blir du lätt deprimerad. Du är omtyckt av nästan alla på grund av att din livsglädje så lätt smittar av sig. Du är personen som alltid går omkring med ett leende på läpparna.

Att vara så disciplinerad och kreativ som du kan leda till att du lätt vill kontrollera för mycket när du är bland människor som inte är som du. Din irritation på oliktänkande bör du nog försöka arbeta bort.

I hemmet är du lika disciplinerad, näst intill pedantisk. Den du vill dela livet med får inte vara någon slarvpelle/slarvmaja, då kommer du helt enkelt inte att stå ut.

Livet för treorna regeras av Jupiter. De bästa färgerna för dig är mauve, lila och alla rosa nyanser.

Lena.P är jag i verkliga livet.

lapri
3/16/09, 12:33 PM
#6

tackar tackar chik.

vill bara säta lite fart på numerologidiskussionen

kan va kul och kolla lite siffror ibland

var hittar du den info du lämnade?

Annons:
chik
3/16/09, 3:21 PM
#8

Lapri!Jag var bara inne på Googel o slog in numerlogi, sen var det bara o trycka in..

Du förstår jag är så himla trög.Intresserad men kanske inte tillräkligt för att få något o fastna..

Lena.P är jag i verkliga livet.

lapri
3/16/09, 10:03 PM
#9

Okej

som en annan då….Obestämd

chik
3/16/09, 10:11 PM
#10

ja du vet, jag är lite trög.

O inte blir det bätre nu när man bara kan slå på datan.

kolla i tråden- OJ!! vad betyder detta..Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

Nicholas
11/21/12, 7:05 PM
#11

En fundering kring siffran 8 vaknade av jag hörde 8 upprepas flera ggr

det höll på en stund efter jag gått upp .

Nicholas

Farwuq
11/22/12, 9:59 AM
#12

Siffran 8, står den inte för pengar, inflytande och makt?

Du önskar dig kanske detta?

Obestämd

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: