Annons:
Etikett5-anslagstavlan
Läst 1071 ggr
Mammi
2009-03-15 20:59

Dröm

Som vanligt drömde jag massor även i natt, och en del  var att jag och min dotter, (tror jag det var) var ute och gick intill ett hus. Jag gick nära väggen där det låg en massa löv och annat och vips känner jag att marken ger vika och jag börjar sjunka! Det var som kvicksand och jag blev jätterädd och tänkte att jag kanske skulle dö osv. Jag tänkte att jag inte fick röra mig i onödan för att undvika att sjunka fortare.

Minsta lilla rörelse gjorde att jag sjönk, t o m om jag pratade så påverkade det att jag sögs ner djupare och djupare. Jag viskade till min dotter "hjälp" eller liknande men det var som hon inte hörde mig riktigt.

Till sist tittar min dotter på mig och ler och säger lite lättsamt att det är väl bara att kliva upp därifrån, och då känner jag mark under min vänstra fot och kan utan minsta svårighet kliva upp från sörjan som höll på att dra ner mig!

Jag har det jobbigt just nu i en viss angelägenhet och tror att denna dröm ville tala om för mig att det är lugnt, du fixar detta! Det känns så iallafall…

Annons:
[MargaretaA]
2009-03-15 21:15
#1

En husvägg kan vara som en barriär. Man kommer inte längre.

Du kanske uppfattar att något har dött/avslutats (löv på marken).

Du har förlorat fotfästet tillfälligt men är redan på väg att få fast mark under fötterna igen.

När du väl har "fixat det här" kommer du att drömma helt underbara drömmar. Jag lovar…. Glad

Mammi
2009-03-15 21:18
#2

Hoppas hoppas att det betyder detta Margareta! Glad

[GunillaF]
2009-03-15 21:39
#3

Mammi, det är självklart att du fixar det!!! Hejja på!

Mammi
2009-03-15 21:40
#4

Tack!! Kyss

[MargaretaA]
2009-03-15 21:47
#5

Du vet själv om det stämmer. Drömmar ska ju vara budskap från vårt undermedvetna, sänt till oss i symboler. Glad

På en djupare nivå, vet vi så mycket mer om oss själva än vad vi är medvetna om i det dagliga livet. Så känn efter själv Mammi,bara du vet om det stämmer Flört

Mammi
2009-03-15 21:52
#6

Jag kände det som att det var ett budskap om att detta går bra även om jag ofta tvivlar starkt på mig själv ang. detta. Jag hade ju fast mark under fötterna hela tiden om jag bara hade vågat känna efter…

Annons:
[MargaretaA]
2009-03-15 21:55
#7

Ja så tror jag också Glad

Cristine
2009-03-15 23:26
#8

Jap, det är som Maggan säger..du kommer att fixa detta du har ju redan fast mark under fötterna.Flört

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Upp till toppen
Annons: