Annons:
Etikett5-anslagstavlan
Läst 1866 ggr
[GunillaF]
2/28/09, 10:17 AM

God Lördagsmorgon!

Idag har jag - 10 grader och solen visar sig från sin bästa sida på en klarblå himmel.

Ha en skön och avslappnande Lördag alla härliga människor önskar jag, en av de nyaste medlemmarna på Astrologi!Skrattande

Annons:
[MargaretaA]
2/28/09, 10:59 AM
#1

Hej Gunilla

Det blir nog en fin dag här också. jag är i skärgården den här helgen och just nu är det strålande solsken och några minusgrader. Vi ska gå en promenad med hundrarna sen och jag ska ta med kameran.

Om Gud vill och hängslena håller kanske jag kan skicka in lite fina bilder här senare. Cool

trevlig lördag till dig och alla andra

[GunillaF]
2/28/09, 11:01 AM
#2

#1 Bilder ser vi fram mot. Ha en härlig dag ute i skärgården.

Cristine
2/28/09, 2:12 PM
#3

Hejsan!

Här lyser också solen på en klarblå himmel. Min broder kom med två stora säckar med ved som jag fick. Jag undrade vad vi skulle med dem till nu när det är vår. En halvmeter snö och minus en grad är väl inget.

Jag ser fram emot att få se bilder ifrån skärgården. Det är ingen hemlighet  att jag älskar bilder.

Underbar lördag önskas alla.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
2/28/09, 2:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

jag tror att Gud var upptagen på annat håll i dag. Solen gick i moln och kameran fick batteritorsk, så det blev inget fotograferande på promenaden. Obestämd

Annars går helgen i vedens tecken även här. Det är mysigt med brasa i öppna spisen men det är en del jobb med det. men annars får man frysa, så är det bara.

nu är verkligen urless på vinter, snö och kyla! Jag vill slippa vinterjackan och stövlarna. Ge mig sol och värme NU tack!

men visst kan jag visa en vacker skärgårdsbild.

Sommarkväll vid Östra Lagnös naturreservat.

Cristine
2/28/09, 3:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Åh så vackert och rogivande!:=) Jag kan visa hur här såg ut i morse.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

NancyAlke
2/28/09, 3:28 PM
#6

God eftermiddag kära vänner! Här blev det en låååång och välförtjänt sovmorgon, jag har sovit som en klubbad säl ungefär, avslappnad och lugn.. vilket jag inte gjort på länge nu, det var sååå skönt!

Här är det vår i dag, helt otroligt skönt. Fåglarna kvittrar, himlen är klarblå, snön är nästan väck och på min söderlägesbalkong har det varit rejält varmt i dag. Det är såna här dagar man verkligen kan njuta av att ha flyttat 70 mil söderut (från Östersund till Mariestad).

Nu ska jag ta en kamp med min snabeldrake och lite annan städning, men jag dyker snart upp igen Flört

Annons:
[MargaretaA]
2/28/09, 6:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Är det bara jag i hela världen som har haft en grådassig dag i dag?

Fast nu på eftermiddag kom solen fram igen - men nu blåser det smådjävlar i stället, så jag tog bilen till kiosken 1 km bort för att köpa kaffe.

Kameran med nyladdade batterier fick följa med för jag hoppades på att en gammal favorit skulle sitta kvar.

Det gjorde han. Han är lite skitig efter att ha suttit på en skorsten hur länge som helst, men nu har någon tyckt att det var dags för honom att komma ner på jorden igen Glad

[MargaretaA]
2/28/09, 6:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Folk har varit snälla mot honom också. En har donerat en halsduk och nån annan ett par vantar. Om han är kvar till sommaren ska han få ett par solglasögon av mig Cool

[GunillaF]
2/28/09, 6:30 PM
#9

Skrattande Vilken söting! Skrattande

Cristine
2/28/09, 6:41 PM
#10

Nämen lillstackarn måste ju frysa om baken..han behöver en stol.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
2/28/09, 7:36 PM
#11

jo det skulle han faktiskt behöva. Vi får hoppas att någon förbarmar sig och ger nalle nåt att sitta på.

jag ska hålla er uppdaterade om hur det utvecklar sig. Fast det dröjer två veckor innan jag åker till ön igen så mycket kan hinna hända. Men jag hoppas att vän av ordning låter honom sitta kvar Flört

Mammi
2/28/09, 8:25 PM
#12

Stackars lille nalle som sitter där helt ensammen!!! Gråter Borde få sig en liten kompis tycker jag! Glad

Ska ni kolla på melodifestivalen?

Cristine
2/28/09, 8:32 PM
#13

Kan inteGråter

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
[MargaretaA]
2/28/09, 8:39 PM
#14

Han är nog inte så ensam som han ser ut. Det är precis vid infarten till en liten minilivs, så det är mycket trafik och många som passerar, särskilt på helgerna.

Där står en glassgubbe i en snödriva inte långt bort och jag tror att de pratar med varandra ibland. Förr i tiden var det modernt med tomtar som passade gårdarna. idag har vi nallar och glassgubbar som har stenkoll på verksamheternaSkrattande

jag vet inte om jag orkar med melodifestivalen - det beror lite på alternativen Flört

Mammi
2/28/09, 8:40 PM
#15

Nämen just det ja, du har ju ingen tv….. Men du, mitt erbjudande står fast: Släng dig i helikoptern och kom hit! Du ryms bra här i soffan tillsammans med sambon och voven! Vin och choklad får du oxå! Flört

 

Mammi
2/28/09, 8:43 PM
#16

#14 Håller med om att det kan bli jobbigt ibland med melodifestivalen med alla omröstningar mm. Men tv-nörd och musiktok som man är så följer jag slaviskt med i svängarna, om inte annat än för att reta upp mig! Foten i munnen

NancyAlke
2/28/09, 9:02 PM
#17

Melodifestivalen ja, den blir aldrig vad den varit och jag vägrar att titta på den. Tyvärr finns inga alternativ på tv:n heller, så jag hittar nog på något annat…

[MargaretaA]
2/28/09, 9:26 PM
#18

ja nu sitte jag här i allafall trots löftena om "aldrig mer". Så här långt var det överraskande bra. Inte alls "den sämsta soppa som någonsin kokats ihop i detta sammanhang". Vem var det som sa det egentligen?

Men mammi - vem är det som inte har TV??!!Förvånad

NancyAlke
2/28/09, 9:30 PM
#19

Cristine har ingen tv Maggan, och jag börjar fundera på det samma. Det är ju jättesmart, tänk vad mycket man skulle få gjort. Nyheterna och en och annan film kan man ju få via datorn…

Mammi
2/28/09, 9:30 PM
#20

" Viskar" : Fråga Cristine….

Annons:
[MargaretaA]
2/28/09, 9:42 PM
#21

Strong kvinna hon Cristine!

NancyAlke
2/28/09, 9:46 PM
#22

Jadu Maggan, Cristine går inte av för hackor… men det gör inte vi andra heller, så de så Flört

Cristine
2/28/09, 10:02 PM
#23

SkämsSkämsCool Tackar!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
3/1/09, 11:36 AM
#24

 FlowersGod Morgon!!

Strålande väder här i N.Halland.

Säger god morgon i denna gamla tråd.

 

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
3/1/09, 12:01 PM
#25

Det går bra de också, bara byter ut lördag mot söndag. God förmiddag denna vackra söndag med-5. några envisaTungan ute små moln skymmer solen ibland men de är snart väck.Dottern sitter och ger spansk lektion till en kille som ringde upp henne, blir nog ett dyrt samtal för han ringer till valig telefon från mobil och de har talat i en timme nu.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
3/1/09, 1:13 PM
#26

Cristine..Vad duktig din dotter är. Men jag håller med. Det blir en dyr lektion.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
3/1/09, 1:40 PM
#27

Ja sen ville han prata med mej också..hehe.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
chik
3/1/09, 10:24 PM
#28

Stackan som skulle ha spanska kurs..Dyrt.

Nu säger jag god natt till alla som läser detta.

O jag tycker astrologi är intresant, Men, svårt.

  GOD NATT!!

 Angel 3 

Lena.P är jag i verkliga livet.

Upp till toppen
Annons: