Annons:
Etikett7-om-livet-universum-och-allting
Läst 678 ggr
Cristine
2009-03-29 10:23

God morgon 29/3!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla sjusovare, det var värst vad ni sover länge. Här har ni en pigg tjej som varit uppe sedan kl. sex.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
signemo
2009-03-29 12:32
#1

Men Du är väl tokig Christine. Fast det är himla skönt att komma upp tidigt också.  Här skiner solen så underbart vacker och jag hoppas vi alla får en fin dag.

Var rädda om varandra

Cristine
2009-03-29 12:38
#2

Ingen sol här men jag är nöjd ändåFlört

Det spelar ingen roll vilken tid jag går och lägger mej, jag vaknar ändå kl 6. Fast jag måste medge att jag gärna hade sovit en timme till, men jag kan inte somna om.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

signemo
2009-03-29 12:45
#3

Stackare.  Då får vi hoppas Du får sol idag. JAg känner att jag behöver gå ut en stund. Här är ju så fint.

FUnderar på en sak. Mina rosor har redan fått sina nya skott , tror du det är för tidigt att klippa ner dem.

Å andra sidan verkar de klara vad som helst. Det är buskrosor.

Var rädda om varandra

Cristine
2009-03-29 13:01
#4

Det är när björkarna har musöron som rosorna ska beskäras,jag vet ju inte hur det ser ut hos dej. Är ni så långt på väg?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

signemo
2009-03-29 13:08
#5

Jag tycker nog det. .Visst björken har inte fått musöron, men mycket är knoppat.  Fast de som kan sina saker här nere, tycker nog inte att det kommit lika långt.

Signemo

Var rädda om varandra

[MargaretaA]
2009-03-29 17:02
#6

Oj Skäms

jag har varit på annat håll idag, men jag får väl säga god eftermiddag i stället.

Här är vädret inte ens värt att rapportera om, så vi har en slö söndag med minsta möjliga aktivitet.

Det blir pizza till middag Tungan ute

Annons:
Upp till toppen
Annons: