Annons:
Etikett6-löst-prat-ot
Läst 2316 ggr
Mammi
2009-03-02 09:44

Godmorron!

Önskar er alla en bra måndag!

Själv ska här bli städning av så jag ska försöka slita mig från datorn nu och sätta igång!

Kramkram!

Annons:
[GunillaF]
2009-03-02 09:50
#1

God morgon Mammi och alla andra.

Jaha, så sitter jag här på min kontorsstol igen då. Redo för en ny givande arbetsvecka!

Jag är fortfarande snorig….men va då…det går väl över innan midsommar får jag hoppas!Obestämd

Ha en bra dag allesammans!

[MargaretaA]
2009-03-02 09:58
#2

God morgon alla.

Idag ska jag bara ta det lugnt. Efter utbrändhetsproblematik är jag ytterst stresskänslig och en resdag som igår, tar lätt musten ur mig.

Nu är det dags att landa och samla ihop sig. Det bir en skogspromenad med hundarna, ut i den grå yllefilt som är dagens väder Obestämd men det är faktiskt inte så kallt tack och lov Glad

Cristine
2009-03-02 10:00
#3

God morgon på er!

Jag måste väl städa jag också*suck,hatar…* sedan måste jag åka och handla, råttorna är hungriga.

Ha en härlig jobb och städdag.

Cris.

Psst! Som ni ser här så har jag förkortat mitt namn till det jag använde i utlandet. Enklare så.Flört

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

solblomman47
2009-03-02 10:45
#4

Godmorgon alla!

Här är det mulet -2. Sportlovet har nu börjat här.

 Mitt sjuåriga barnbarn har sovit över här i natt han vaknade kl 5.00 och påstod att jag väckt honom för jag snarkat*s*

Han ska vara här idag och under dagen kommer nog hans 13 åriga bror promenerande hit en stund.

Nu kommer Alek och vill ha datorn igen så jag får väl låta honom ta den ett tag.

Önskar er alla en härlig dag.

Kram/kerstin Flört

Cristine
2009-03-02 11:08
#5

Inte kan jag tro att du snarkar Kerstin..det var det värsta. Barn kan vara grymma ibland.Tungan ute

Kram Cris

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Mammi
2009-03-02 12:21
#6

Här sitter ännu en som blivit anklagad för att snarka som värsta skogsarbetaren…..fnys! Lilla jag snarka!! Fnys! Ja snark int alls! Flört

Annons:
chik
2009-03-02 14:15
#7

God Eftermiddag på er!!

Jag håller på med det som aldrig tar slut. Städning.

Solblomman inte snarkar vi Damer..Nä, nä.

Jag önskar er en fortsat bra dag.

Vi har snö..Jippi.

                     Nose-picker Stinky Bathroom Caveman 

Lena.P är jag i verkliga livet.

solblomman47
2009-03-02 14:28
#8

Nä tjejer inte snarkar vi *s'

#7 nu sa du ett saningens ord det är ju så man känner sig när man städar.

Hur mycket man änn städar så syns det bara för stunden  för det ser snart likadant ut igen. Städning är det mest otacksamma man gör.

NancyAlke
2009-03-02 16:54
#9

God eftermiddag kära vänner! Här har man avverkat veckans första arbetsdag, självklart när jag skulle gå hem så började det SNÖA! Skrikandes  Stoooora blöta tösnöflingor och snön klabbade under skorna så det blev platåmodell av dem Rynkar på näsan  Det var det här jag trodde jag skulle slippa när jag flyttade hit, nu är det ju helvitt ute igen *morr*. Nu ska jag ta och hänga upp mig på tork ett tag…

[GunillaF]
2009-03-02 17:15
#10

#9 Här i Junsele snöar det också idag, men vi är mer van att det snöar. Här säger vi att den snö som kommer nu den här årstiden hjälper till att ta bort den gamla snön.

Jag ska också avsluta första arbetsdagen den här veckan, åka och handla lite innan jag ska hem. Tur att jag tog bilen idag med tanke på vädret.

Vi ses senare! Skrattande

chik
2009-03-02 18:35
#11

O.B.S. Ni klikkar för skogen hoppas jag?

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
2009-03-02 18:42
#12

Jaadå!Flört

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
2009-03-02 19:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

jag hoppas att det är rätt bil.

 En jordkällare som jag hitta

i skogen.Tycker det är förfärligt

att det bara får stå o förfalla.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Annons:
Cristine
2009-03-02 19:19
#14

Det är ju synd så fin som den är. Så mycket sällskap du hade Chik!!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
2009-03-02 19:54
#15

jag ser det nu.

Du vet folk tror inte jag är riktig, för jag kan bli aldeles salig över en bräda.

Men denna jordkällare är så vacker.o mit i ingen mans land.Men jag tycker jag börjar bli rätt bra på att se vad det har varit folk.O så när man får se något sådant här.Ja man blir aldeles tillsig…Den är helt intakt..Dom kunde jobba för.

Men det var rogivande där.lungt.Med tanke på energierna

Lena.P är jag i verkliga livet.

[MargaretaA]
2009-03-02 20:15
#16

15

Vi har också en sån där vid vårat torp fast inte lika fin och inte lika fullproppad med… vad det nu är…

men är du säker på att det inte finns ens en gammal husgrund i närheten? Det här kan vara en gammal matkällare och jag tror inte att de stod särsklit långt från bostadshusen…

chik
2009-03-02 20:20
#17

Precis!Jag brukar se husgrunder o sen böejar jakten på jordkällaren.Men någon sådan här har jag inte sett.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Kvaser
2009-03-02 21:38
#18

Hej alla glada vänenr och bekanta…

Hoppas er dag varit bra….själv sitter jag med världens huvudvärk just nu….vet inte vart den kommer ifrån….

Men annars så, hur har min dag varit *hm*.

-Ja, den har varit full av snö, så nu är jag i alla fall nöjd. I övrigt har inget speciellt hänt. Full huggning fram tills nu…Så äntligen har man 5 min….*s*

Kram och fortsatt trevlig kväll !

Och du Kickan !!!! Tack för godiset, men har du läst svaret =)

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

NancyAlke
2009-03-02 22:01
#19

#10 Jodå, det där har jag koll på, flyttade ju från Östersund i höstas, så jag har levt hela livet till nu med snö och snö som tar bort snö… Men här var det faktiskt bart när det började snöa i dag, då blir det svårare att glädjas å blötsnön… å helst vill jag inte ha nån snö alls.

chik
2009-03-02 22:25
#20

jag önskar er alla en God Natt.

Lena.P.Ä.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Annons:
Mammi
2009-03-02 22:26
#21

Nattinatti Lena och sov så gott!! Kyss

solblomman47
2009-03-02 23:06
#22

Eftersom jag sov dåligt i natt och vaknade tidigt i morse säger jag godnatt till er alla.Flört Vi ses i morgon.

Cristine
2009-03-03 00:26
#23

Jadå Magnus jag har lästFlört

och eftersom alla försvunnit så är det väl bara för mej att göra detsamma, för ja pratar ju inte med mej själv ännu……

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Upp till toppen
Annons: