Annons:
Etikett6-löst-prat-ot
Läst 1135 ggr
signemo
3/11/09, 3:34 PM

OT

JAg är hemma i eftermiddag. Borde städat. Men har letat efter en sak , rört till i huset är trött och sitter mest här. Solen skiner vackert , borde tvätta och sen gå ut.

Nån som tycker jag är gnällig idag.

Kan Ni inte sparka fart på mig Flört

Kram

Var rädda om varandra

Annons:
[MargaretaA]
3/11/09, 4:24 PM
#1

Ja om du har solsken hemma hos dig då är du mer än lovligt gnällig. Själv har jag gnällt om snö och gråväder i flera dagar nu - det däremot är helt tillåtet Flört

Strunta i att städa och tvätta! Ut i solen och njut med dig! Skrattande

[GunillaF]
3/11/09, 4:26 PM
#2

Sätt på tvättmaskinen, slå på kaffebryggaren, skynda dig ut på en prommenad och så är kaffet klart när du kommer hem. Du har bergis nåt smarrit du kan ta till kaffet! Efter kaffetåren är tvätten klar och vips….allt färdigt på en timme!

Om en timma är jag hemma vid min dator och då vill jag ha rapport! Kyss

signemo
3/11/09, 4:29 PM
#3

Haha. Ni är för goa. Har faktiskt torkat av ett golv nu. Skall öppna och vädra. suga in den friska luften och sätta på kaffet . Kram

Var rädda om varandra

chik
3/11/09, 4:31 PM
#4

Signemor!!Gnäll på du!!Gör sen som dom säger..Gå ut! städning o fönster o tvät, är det ingen som tar i från dig. Jag låvar..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
3/11/09, 5:00 PM
#5

*Fniss* tyvärr så är alltid städning och tvätt kvar hur man än bär sej åt. Har du inte hittat armbandet än?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

signemo
3/11/09, 5:10 PM
#6

Nej. Jag begriper inte var jag lagt det.  Det känns som jag inte skall ha tappat det, utan ha lagt det någonstans. Men var.  Men det kanske är som den kvinnliga polisen sa när jag anmälde det  när jag hade mest noja innan idag. Har det inte brunnit upp eller stulits så kommer det fram förr eller senare. Det hade hennes mormor sagt. Innan dess blir jag ännu mer gråhårig. Jag borde lova mig själv att aldrig lägga undan saker på så kallade bra ställen.

Var rädda om varandra

Annons:
Cristine
3/11/09, 5:25 PM
#7

*Skratt* Jag kunde ju skriva en lapp  på Svenska där det stod var de var när jag bodde i Frankrike och Spanien. Här skriver jag lappen på Valencianska, för det finns många tjuvar som talar spanska. Så du hade ingen bräda med saker som hängde..hm så konstigt jag ser ju armbandet  (tror jag)och det är knäppt, och det är svarta saker om kring det. Kanske det inte hänger utan ligger. Inte kan du ha det bland verktygen? Ja fram kommer det ju så småningom, men jag blir besviken på mej själv att jag inte kan se det klart och tydlig.ObestämdSkrattande

Kram Cris.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

signemo
3/11/09, 5:30 PM
#8

JAg har försökt att tänka på svarta saker har letat i badrumsskåp i ungarna garderober. . Jag har inte dragit ut allt gammalt. Men varför skulle det ligga bakom gamla böcker o kläder som legat där i kanske 10 år. Det där med verktyg. Min man har en massa på sitt kontor till att skriva på datorer med. Där finns en telefon också ( jag skulle kunna suttit där.)och han sköter städning ( hm) själv där. Tänk jag kanske skulle städa där. Fast då hittar väl inte han något .

Hur i allsindat gör du för att se.?. Kram

Var rädda om varandra

Cristine
3/11/09, 5:39 PM
#9

Jag fokusera på saken och då träder den fram, det som är det svår är att se det som är runt omkring för det ser jag luddigt när det gäller saker. Det gör en frustrerad ibland. För det mesta ser jag bara en färg och saken jag letar. Jag tror jag sa svart till dej från början. Det ser ut att bli mycket städning..kanske det är det som är meningen. Är det ingen av damerna du har hemma som har gömt det. He he!

Kram

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

signemo
3/11/09, 5:45 PM
#10

Haha. Man vet aldrig. Kan de inte hjälpa mig att leta istället :-)

Ja det är ju snart vår så jag kanske skulle ägna helgerna åt det, samla ihop gammalt och riktigt röja. Fast gör jag det utan att hitta armbandet så tror jag säkert att jag har slängt det.

Nej. Jag får börja med att be mina kära damer runt mig att hjälpa mig.  Hoppas de känner att jag ber dem om hjälp.

När jag satte mig att försöka meditera nyss så kände jag doften ac hund. Vi har ingen hund. Det är över 10 år sen den dog men det luktade som när den var inne och var blöt. :-).  Kanske kan han hjälpa mig nosa upp det.

Var rädda om varandra

[GunillaF]
3/11/09, 5:54 PM
#11

När Cristine skriver att hon ser svarta saker kom jag att tänka på mina bestick, dom har svarta skaft. Har du några sådana? Med svart skaft alltså!Flört

signemo
3/11/09, 5:56 PM
#12

Nej, det har jag inte. . Jo menar jag  bestick har jag men inte svarta Men sonen fick nog i julklapp. och de finns kvar på hans rum här hemma. Jag tar en titt. ( Jag får motion också så bra. Att lyfta från stolen då och då är nyttigt. Flört

Var rädda om varandra

Upp till toppen
Annons: