Annons:
Etikett7-om-livet-universum-och-allting
Läst 2281 ggr
Cristine
2009-03-06 08:15

God morgon 6 Mars.

Här fortsätter det töa det är 0 grader och grått. Vet inte hur dagen kommer att bli men universum ger mej allt jag behöver och vill ha. TackGlad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
[MargaretaA]
2009-03-06 08:28
#1

haha du var snabbast i dag Cristine Skrattande

men vi kan använda din tråd till fredagsaffirmationer och min till flams & trams.

Jag tackar universum som ger mig det återseende jag väntat så länge på.

Cristine
2009-03-06 08:30
#2

Ok!Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
2009-03-06 09:11
#3

God Morgon brudar och de enstaka killar som tittar in!

Äntligen Fredag! Sitter på jobbet och ska göra allt som jag inte gjort tidigare i veckan! Flört

Jag tackar universum för att jag är ett med det underbara alltet! Skrattande

Ha en bra dag!

GunillaF

chik
2009-03-06 09:38
#4

God Morgon på er alla själar som ser detta..

Dagen har varit givande för mig redan.Gjort hästar o hundar så nu kan jag sitta här en stund. Vädret är behagligt.Så jag önskar er en bra dag.

Lena.P är jag i verkliga livet.

solblomman47
2009-03-06 10:01
#5

God Morgon på er alla som är både vaken och inte vaken!

Här är det några + gradet men grått och disigt det har hela veckan varit. Solen uterblir nog idag också.Men jag tröstar mig med att snart är det sommar.

Jag har sovit som en stock sedan jag somnade och allt känns mycket positivt idag.

Mitt sjuåriga barnbarn rinde till *Morfar ( min man) i går och var så lycklig för han var och åkte längdskidor med sin mamma och de satt och fikade varm choklad och mackor. Hon för mycket över till sina barn som vi gjorde med dem när de var små. Även sonen som har de två andra barnbarnen, det tycker jag är roligt.

Önskar er alla en bra dag och en härlig helg

Kerstin

NancyAlke
2009-03-06 13:53
#6

Godmittidan på er! Här är det grått och blåsigt i dag, var ingen höjdare att cykla till jobbet i morse och det känns inte så lockande att cykla hem heller… men det är i alla fall bart och torrt på vägarna och all is är borta på ån. I morse var det både svanar och nåt annat "exotiskt" i fågelväg som härjade i ån bland änderna, så det känns som att våren är på väg.

Snart är det helg och jag hinner vara mera hos er igen.

Annons:
chik
2009-03-06 13:57
#7

Nancy!Du är så efterlängtad.

Solblomman! det är så mysigt med barnban,

                                                     

Lena.P är jag i verkliga livet.

[MargaretaA]
2009-03-06 14:14
#8

Kul att se dig Nancy! Glad

chik najs ny dress!!!!

chik
2009-03-06 14:18
#9

japp!Har svidat om. Det är ju helg..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
2009-03-06 15:10
#10

Du håller i alla fall formen Nancy! Här går det varkaen att åka spark eller cykla, det är en enda sörja.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Mammi
2009-03-06 16:01
#11

Hej alla vänner! Glad

Nu har mina gullgrisar till barnbarn åkt hem igen, så nu sitter här en slutpumpad mormor med laptopen i knät! Tungan ute

Den äldste  är 2 år och den andre 8 månader, dvs: full rulle!! Förstår inte hur dottern orkar med, för det går ju i ett dagen lång+ även på natten med byte av blöja, amning mm. Men det är ju så där: när man är mitt upp i det så går det bara runt men sen när man blivit äldre och barnen blivit stora då blir man bekväm och fattar inte hur dom gör för att orka med allt! Sjuka har dom varit oxå i influensa och magsjuka och det gick i omgångar där hemma under 3 veckors tid,suck! Det är ju så hemskt när så små barn blir sjuka och inte kan förmedla sig vart dom har ont, hur dom mår osv.

Nä, nu ska jag städa vidare efter tornadon som dragit fram och sen blir det en dusch innan middan!

Ha en supertrevlig fredag ! Kram: Momma/MammiGlad

[MargaretaA]
2009-03-06 17:22
#12

hur de orkar? bra fråga.

Förmodligen därför att det inte finns något val. Jag fick tre barn på lite mer än tre år + att jag redan hade en sexåring. Jag har inte hämtat mig än, fast den yngsta snart är 19. Det är inget jag rekommenderar - men det är hemskt trevligt nu när de är stora Kyss

Girl With GumKid With Toy CarTantrumBaby Smiley

Cristine
2009-03-06 18:59
#13

Ja visst är det trevligt när de är stora och man har sällskap av dem och de hjälper en med dittan och dattan, men jag undrar också hur man orkade med 5 barn. Fick 6 men en dog. Mest jobbigt var det att få tvillingar vid 40 års ålder då jag redan hade en på 3.Tungan ute

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Mammi
2009-03-06 18:59
#14

Ojojoj Maggan! Ja då har du haft det du gjort! Jag har 7 år mellan mina två och det var perfekt tycker jag! Nu är det inte samma pappa till barnen, hade det varit så hade det säkert blivit tätare.

Tänker på min farmor som var mamma åt 14 barn….Foten i munnen

Mammi
2009-03-06 19:01
#15

Cristine. Ja du vet oxå vad det handlar om ser jag! Flört

Cristine
2009-03-07 00:41
#16

Eftersom jag tycks sitta här ensam går jag nu och slafar!

Gonatt!Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Mammi
2009-03-07 00:47
#17

Nämen jag är ju oxå vaken!!

Men jag ska nog oxå bege mig i säng! Var ju uppe 04.30 i morse jag och bytte blöja på ett av barnbarnen, så det är nog dax att knyta sig för momma oxå! Flört

Natti natti alla vänner och sov så gott!

chik
2009-03-07 00:51
#18

jasså ni tar natt.

Ja såv så gott.

jag får la lulla in o lägga mig.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Mammi
2009-03-07 00:52
#19

Nattinatti Chik och sussa sött! Glad

chik
2009-03-07 00:55
#20

tack mammi.

Jag känner mig lite övergiven, för det är första gången som jag är helt ensam..Snyft synd om mig.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Annons:
Mammi
2009-03-07 01:00
#21

Lilla gumman då!! Håll ställningarna så träffs vi i morron!!

Kram: Momma-Mammi Kyss

 cutecat.jpg picture by evastarlight

Upp till toppen
Annons: