Annons:
Etikett7-om-livet-universum-och-allting
Läst 1940 ggr
Cristine
2009-03-17 07:31

God morgon alla !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I natt har jag sovit som en klubbad oxe för första gången på länge. Det behövdes kände jag! Det tog på kraftern att sitta och leta efter toreros ibland 100 tals foton.Flört

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
[MargaretaA]
2009-03-17 07:51
#1

God Morgon!

jag har också sovit gott, men vaknade med gubben kl 5 och kunde inte somna om. Det blir nog en tidig kväll i kväll Obestämd

Men först en hel dag att roa sig med. Enligt väderleksrapporten skulle snön vräka ner i dag. Det är med stor glädje jag kan meddela att det ösregnar i stället. Jippi säger jag bara - snön regnar bort och förhoppningsvis slipper man se mer av eländet den här vintern Cool

ha en bra dag alla och be carefull out there och må kraften vara med eder Glad

chik
2009-03-17 07:55
#2

God Morgon på er ut i eter!

Ja då är vi några som är uppe med tuppen. N.Halland har dom låvat sol, så då kanskee vi inte kan lita på det, om dom har låvat Maggan snö o hon har regn.Ja då får man se vad dagen bjuder en på för något i dag. Jag önskar er en bra dag.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Spanaren]
2009-03-17 08:08
#3

Hej!

Här är det sol och snart plusgrader igen.

Jag är så glad för jag är med och tävlar med min bok nu och det fattas bara några ord i min bok innan jag börjar min finjustering.

Kanske lite tjatigt för er att höra talas om denna bok men jag är så stolt över mig själv som har lyckats med att få ihop min första bok. 200.000 stycken ord ska visst motsvara 50 st fullskrivna A-4 ark.

Sen kan ni ratta in på denna länk och läs gärna och rekommendera min bok om ni känner för det.

Boken heter Min andliga stig. http://www.kapitel1.se/boklistor/boksm

Ps Böcker som tävlar hittar ni i kategorin bok-sm

Ds Jag säger inte mitt riktiga namn för den som är intresserad hittar mig ändå :-)

solblomman47
2009-03-17 08:26
#4

God morgon alla!

Här är solen på väg upp så det blir en härlig dag med nya möjligheter.

Jag tror att skatorna har fått vårkänslor för de flyger fram och tillbaka här.

Jag har bara sovit några timmar i natt hade svårt att somna (det fanns för mycket tankar i min skalle som ploppat  upp under kvällen) känner mig jätte trött  säkert kommer jag att ta en liten tupplur under dagen.

Skönt att ni andra sovit bra.

Spanaren jag är så glad för din skull. Tänk att kunna skriva en egen bok.

Igår fick jag min Akvamarin men jag tyckte mera om min Ametist.Jag skulle inte ha skrivit så mycket så hade jag fått ha Ametisten kvar*s*

Jag kommer att vara här till och från idag eftersom jag ska hinna göra lite hemma också. 

För idag kommer lill gumman Ida efter skolan, vi ska göra våfflor till middag och bjuda de andra på när de kommer från jobben.

Önskar er alla en härlig dag.

Kram/kerstin Flört

Cristine
2009-03-17 08:33
#5

Klart vi ska in och rösta på din bok Spanaren!Glad

 Mycket grubblerier solblomman?Flört

Solen kommer snart fram, det är bara att vänta!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Mammi
2009-03-17 09:00
#6

Godmorron mina vänner!

Sitter här och äter min frukost efter en natt full med drömmar av allehanda slag! Jag blir lika fasinerad varje gång jag vaknar och tänker på allt som hänt i min hjärna under natten!

Bl a var där jag och en annan kvinna ( vet ej vem ) som stod vid en affär, och där kom en mörkhårig fin och glad ung man med ett glas med vatten som det låg en stor chokladboll i till oss båda! Jag blev så glad och sprang fram och kramade honom och han skrattade och gick……Någon som vet vad det kan betyda? Glad

Maggan: "I,m singin in the rain!"  Hoppas som du att all snö regnar bort nu för denna gång!

Spanaren: du vet att jag är såååå stolt över dig vännen! Kyss

Solblomman: Jobbigt att grubbla, jag vet… Ha en mysdag med lillgumman idag!

Chik: Bytt Avatar igen ser jag, snyggt!

Cristine: Du sov inte som en klubbad dromedar då…?Flört

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sen sätta lite fart på påkarna. En kompis med jycke kommer hit idag och då blir det prommis i lantmiljö!

Kram på er alla! Kyss

Annons:
[GunillaF]
2009-03-17 09:11
#7

God Tisdagsmorgon alla morgonpigga!

Här lyser solen på bleka vinternäsor. Jag hoppas finvädret håller i sig tills helgen så jag också får vara ute och njuta av de värmande strålarna!

Ha en alla tiders dag allesammans!

[Spanaren]
2009-03-17 09:34
#8

Tack alla mina vänner för det stöd jag får Flört

chik nu har du en Avatar som passar in till din personlighet *fniss*

/kram Spanaren

chik
2009-03-17 09:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

spanaren, själv klart att vi stödjer dig,,du är bara för redig.

Solblomman. Det fins inget värre en när man liger o diskuterar i sängen så man inte kan såva..

Mammi, var inte det en fin dröm, att få chokelad i ett glas, Nu vänder livet, till saker som du har svårt att taga till dig. Men holl ut. Det vänder till din fördel..

Gunilla.F. pigg o glad,Vad är du vaxinerad med?

Nä nu skall jag ta tag i mitt hem som står o förfaller o jag med det…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Kvaser
2009-03-17 10:22
#10

God morgon alla glad vänner och bekanta =)

Här har det hänt saker må ni tro, det har varit allt från sjukhusvistelse och besök till rehab undersökning/utvärdering.
För att inte tala om knepiga drömmar =)

Märkligt hur allt ter sig =)

Men ni ska få en stor slängkyss av mig, eftersom jag saknat er !!!

 Kisses 

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

[GunillaF]
2009-03-17 10:44
#11

#10 Nämen…inte är du väl sjuker?Rynkar på näsan

chik
2009-03-17 10:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Kvaser!!ja livert är hårt.Men jag hoppas att du kommer i från värk o myndigheter, för då kan livet bli lättare.

 Så sköt om dig o de dina.Lena.Här får du en blomma.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Kvaser
2009-03-17 10:49
#13

-Nä, inte jag men min son har fått en resistent bakterie i fotleden som gjorde att den svällde och behövdes punkteras. I samband så fick han även hög feber, men nu har de satt in ett specialpenicillin. Som tydligen ska ta död på den elake *grrrr*.

Men han blir bättre dag för dag, febern har gått ner och svullnaden lika så. Men nu ska han äta denna tablett i 3 månader, så att den inte kommer tillbaka.

Så här har vi haft det jobbigt….men nu skiner solen och hoppet igen.

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

Annons:
[GunillaF]
2009-03-17 10:58
#14

#13 Åh, vad jobbigt för honom (och er) Han piggnar på sig och det är huvudsaken! Skrattande

solblomman47
2009-03-17 11:14
#15

#13 Kul att se dig igen Magnus!

Blev de så illa med Anton  hoppas att det går ått rätt håll med er båda.

Kram/kerstin

Cristine
2009-03-17 11:37
#16

Sköt om er både du och Anton!Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2009-03-17 11:39
#17

Ja nu har ni fått era toreros ..men jag har lagt dem på gårdagens God morgon.FlörtTungan ute Var så goda.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
2009-03-17 13:45
#18

Kvaser!! Stackas Anton. Men det är ju bra att det har vänt o är åt rätt håll….

Nu har jag varit ute en promis. Vi har ett sådant väder.Solen värmer o fåglarnakvitrar. Nu skall jag gå låss på skräpet som ligger löv pinnar..en o annan hundlort.

jag skall spara Cristines bilder till sedan.

Lena.P är jag i verkliga livet.

NancyAlke
2009-03-17 13:49
#19

Godmittidan på er alla glada!!! Här skiner solen och fåglarna kvittrar, tyvärr har jag bara koll genom fönstret ännu… men om en timme ska jag promenera hem i solskenet, jag lääääängtar!

Hmmm… var chiliconcarne i matlådan i dag, så tyvärr blir det väl readriftsinslag i promenaden…Skäms stackars min lilla (stora) mage Gråter

*vore väl dumt att vara bara positiv* Flört

Cristine
2009-03-17 14:46
#20

Men då får du ju hjälp på vägen hem, men titta över axeln dååch då så ingen stackare går bakom!Flört

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Upp till toppen
Annons: