Annons:
Etikett6-löst-prat-ot
Läst 1455 ggr
chik
3/24/09, 11:42 AM

Humor!!!

Dagen tänkvärda!

KONTORSPOLICY

**

Klädsel** :

1)  kom till jobbet  klädd efter din lön

2)  kommer du klädd i Pradaskor eller bär  en Gucci-väska, antar vi att du har en god ekonomi och att du därför inte  behöver någon löneökning.

3)  är du klädd i 'trasor', måste du  lära dig handskas med pengar bättre så att du kan köpa bättre kläder,  därför blir det ingen löneökning.

4)  är du klädd helt rätt så  är du precis där du ska vara, och behöver därför ingen löneökningSjukfrånvaro :

Vi kommer  inte längre att acceptera läkarintyg. Orkar du gå till doktorn orkar du gå  till jobbet**

Ledighet**:  

Varje anställd kommer att få 104 fridagar per år, vi kallar dem  lördag och söndag.  **

Toalettbesök** :

Alldeles för mycket  tid tillbringas på toaletten. Nu införs därför en strikt treminuters regel  för dessa besök.

Efter tre minuter ljuder ett  larm, toalettpapperet dras tillbaka, dörren öppnas och toalettbesökaren  fotograferas.

Vid en andra upprepning av  förfarandet så sätts bilden upp på kontorets anslagstavla under  'återfallsförbrytare'.**

Lunch  :**

* Magra personer får  30 minuters lunchrast eftersom de behöver äta mer för att se friska ut.  

* Normalviktiga personer får 15 minuters lunch för att inta  en balanserad måltid så de kan bibehålla sin medelmåttiga figur.  

* Överviktiga personer får 5 minuters lunchrast, då det är  all tid som behövs för att dricka en mugg Nutrilett.**

Slutligen:**

Tack för  att du är lojal mot ditt företag.

Vårt motto är att alltid ha  en positiv anda inom företaget och därför vill vi självklart att ni  skickar alla frågor, kommentarer, bryderier, klagomål,  
irritationer, anklagelser  eller övriga aggressioner någon annanstans.  

Ledningen

Lena.P är jag i verkliga livet.

Annons:
[GunillaF]
3/24/09, 11:51 AM
#1

Skrattande Precis så är det!

Cristine
3/24/09, 11:58 AM
#2

Ha ha ..ja det händer ju.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
3/24/09, 12:08 PM
#3

haha den var bra!

men glöm inte;

**Paragraf 1
**Chefen har alltid rätt.

**Paragraf 2
**Om Chefen mot förmodan inte skulle ha rätt, infaller automatiskt Paragraf 1

chik
3/24/09, 12:36 PM
#4

Maggan!!Du har så Rätt! Det tänkte jag inte på.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Mammi
3/24/09, 4:49 PM
#5

HAHA!! Jag jobbade med att montera kretskort en gång i tiden och på det stället var det ung. så där! Man fick stämpla ut så fort man skulle göra nåt, och hade chefens korpögon på sig hela tiden. Fy f..n vilket ställe!Skrikandes

chik
3/24/09, 6:45 PM
#6

En turkisk man sökte hjälp hos läkaren.

- Jag förstår inte. Varje gång jag har sex med en svensk tjej så svider det i ögonen. Vad kan det vara.   Doktorn: - Du tål inte pepparspray!

Lena.P är jag i verkliga livet.

Annons:
Farwuq
4/25/13, 12:58 PM
#7

Putt

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Sol69]
4/25/13, 6:12 PM
#8

😃

Moonwing
4/26/13, 5:12 PM
#9

😂

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Upp till toppen
Annons: