Annons:
Etikett7-om-livet-universum-och-allting
Läst 1545 ggr
Cristine
3/10/09, 11:37 AM

Klagomuren!

Jag är så förbenad över FK som aldrig skickar något svar så jag vet hur jag får det. Och jag är förbenad på mej själv som inte kan gå som en människa och stöter stortån i en möbel och nu får gå omkring och halta.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
[GunillaF]
3/10/09, 12:06 PM
#1

Härlig tråd!   Jag brukar inte klaga!    Men nu jäklar!

Jag är så jä..a förb…ad på vårdcentralen i Junsele som feldiagnostiserat mig i 4 veckor. Utan provtagning gav dom mig flera sorters allergimedecin för min hämska nästäppa. Inget hjälpte. Jag beställde därför tid på en annan vårdcentral, fick komma till en läkare där som konstaterade att jag hade en av de värsta bihåleinflammationer hon sett samt öroninflammation på båda öronen. En trummhinna höll på att spricka.

Jag fick Kåvepenin, 2 x 2 /dag. Magen kajkade ihop men jag stog ut och åt hela kuren i tio dagar. Ingen förbättring. Nu ska jag till läkaren igen, imorron. Dom menar på att om dom tittat efter och tagit prover första gången jag besökte vårdcentralen i Junsele så hade det inte behövt gå så här långt. Nu blir det en ny sort penicillin jag ska äta. Det är bara att hoppas den hjälper. Jag kan nästan inte sköta mitt jobb vid telefonen pg av det här och på nätterna kan jag inte sova för jag får ingen luft!

Såja, nu har jag gnällt färdigt för ett tag!

GunillaF

Mammi
3/10/09, 12:21 PM
#2

Fy bubblan vad jag tycker synd om er!!! Dumma FK och dumma VC i Junsele!!Skrikandes Stackars stortår och näsor oxå…Flört

Kram: Mammi

Cristine
3/10/09, 12:36 PM
#3

Läkarna har så bråttom med att bli av med patienterna för att få in nya att allt blir fel!Rynkar på näsan

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
3/10/09, 12:38 PM
#4

Cristine, köp skor med stålhätta. Då kan du sparka in tårna i vad som helst utan att det känns! Flört

chik
3/10/09, 1:17 PM
#5

Stackas er!!F.K.  V.C. är inte att leka med.

Jag kan nog bara klaga på mig själv. Är så himla lat, o det är inget som jag kan belasta min sjukdom med..Utan det är bara jag som sjuter upp o glömer. Fy mig!!

Lena.P är jag i verkliga livet.

evrekaw
3/10/09, 5:12 PM
#6

Jag är också arg på FK, men framförallt på nya regeringen som infört alla dumma nya regler…

Människor är olika, sjukdomar är olika - man kan inte ha mallar och regler som ska tillämpas lika på det som är olika!

Ligger själv i utredning ang. FK, de idioterna ringer och frågar om totalt irrelevanta saker… exempelvis ringde en och frågade om jag bodde i villa, bostadsrätt eller hyresrätt…

Jamen vad har det med min sjukdom att göra???!!! Det kunde hon inte svara på, bara snäste att, det skulle vara med i utredningen bara för att det var så!!!

BLÄ Skrikandes

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Annons:
Cristine
3/10/09, 5:27 PM
#7

#6 Ja egentligen har du rätt där, man ska börja med regeringen! Det är så idiotiskt allting så man undrar hur de överhuvudtaget kommit på något så dumt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

evrekaw
3/10/09, 6:29 PM
#8

#7 De har säkert gått någon kurs… Flört he,he…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Upp till toppen
Annons: