Annons:
Etikett7-om-livet-universum-och-allting
Läst 1446 ggr
chik
3/12/09, 7:42 AM

God Morgon 12/3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon alla som läser detta!!

En ny dag med nya möjligheter..

Så upp o sträck på dig o sätt i gång med dina syslor.

Så kommer dagen att gå som en dans.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Annons:
Cristine
3/12/09, 7:53 AM
#1

God morgon Chic och alla ni på Astrologi!

Efter mina strapatser som ni kan läsa om i gårdagens gomorrontråd tänker jag nu vila min förvirrade hjärna ett par dagar, på fredag kväll ska håret färgas och det ska bli mycket spännande att se om jag kommer att gå rödhårig..grön och ljushårig eller vilken färg det blir.På lördag är dopet..blir det så att jag chockar 60 pers.?

Det ska bli kul och se.

Ha  en härlig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

signemo
3/12/09, 8:08 AM
#2

Gomorron på Er. Sitter nyduschad och klar för att sticka till jobbet. Vaknade lite tidigare idag så jag har lite tid att sitta här.

Solen skiner så fint utanför så det blir säkert en bra dag.

Ha det så gott

Var rädda om varandra

solblomman47
3/12/09, 8:14 AM
#3

God Morgon Alla!

En strålande nyhet det snöar inte idag (åtminstående inte ännu) -5,2.Idag måste jag komma åt att sätta ut mer fågelmat för nu verkar det vara slut.

Får se hur mycket det blir gjort idag eftersom jag fortfarande har ont i skallen.

Jag har precis laddat en tvättmaskin sen ska jag ta reda på den färdiga tvätten.Bla måste jag stryka.

Sen har jag lite pappersarbete som måstes göras.

När det är gjort så får jag se om det finns nån mer ork till nått annat.

Kanske det blir en stund över att meditera (sova*s*)sen ska jag sitta vid dator ett tag.

Så denna dag lär väl gå lika fort som alla andra dagar utan att man hunnit göra det man tänkt.(Eftersom allt går så långsamt när man inte har den rätta orken i kroppen).

Önskar er alla en ny dag med nya möjligheter. (Det är det som är så spännande hur dagen blir ofta händer det en massa roligt som man inte har en aning om)

Kram/Kerstin Flört

[Spanaren]
3/12/09, 8:20 AM
#4

Hej svejs tittar bara in en liten stund innan jag och min hund går vår vanliga prommis. Under denna promenads tid så är det full aktivitet i min hjärna om vad dagens kapitel ska handla om i min bok.

/kram Spanaren

chik
3/12/09, 8:31 AM
#5

Spanan!!Hej!!

Cristina! ja ta det lugnt nu när du skall på fest.. O vad det skall bli spänande o se var du får för färg i håret. Vill se ett kort!

Sigeno vist har vi ett strålande väder ute nu. Köe efter förstånd.-Halt.

Solblomman.Ta det lugnt, det är ju ingen som tar arbetet i från dig. Strykning-Min farmor vek vissa kläder fint o la under dynerna i soffan, så satt folk där o vips så blev det pressat..Bara ett tips.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Mammi
3/12/09, 8:46 AM
#6

Gomorron mina goaste vänner! Glad

Men Chik nu är du verkligen på G!! Först ut och sist in här inne numera! Bra jobbat! Skrattande

Signemo: Ta inte ut dig nu på jobbet. Du måste ha ork kvar till oss oxå!Glad

Jag väntar oxå med spänning på resultatet av din hårfärgning Cristine, och bilder emottages tacksamt! Cool

Solblomman: Strunta i strykningen! Jag va en sån som strök allt förr i tiden men med lite träning gick den hemska ovanan att träna bort!Flört

Spanarvännen: Jag blir så impad av din energi! Önskar jag hade hälften….Foten i munnen

Jag blir inte inne här så mycket i dag pga att min dotter med barn kommer hit och ska sova över, men jag lär nog vara inkopplad och smyga in ibland ändå, beroende som man är….Tungan ute

Kram på er och ha en bra dag!

Annons:
[MargaretaA]
3/12/09, 9:00 AM
#7

God morgon alla. Nä det snöar faktiskt inte idag, men det ligger en massa snö på marken som inte borde vara där. Vi har ställt in våra resa till torpet den här helgen eftersom det är så tråkigt att vara där med all snö. Rynkar på näsan

Det är bara hoppas på att det blir bättre till nästa helg - jag vill ha vår, sol, värme och fågelkvitter. Och kaffe på verandatrappanCool

[GunillaF]
3/12/09, 9:04 AM
#8

God morgon!

Solen visar sig från sin bästa sida, från en klarblå himmel, idag!

Ha det!

[Spanaren]
3/12/09, 9:49 AM
#9

Hej till den morgonpigge chik plus ett hej till alla ni andra där ute i cybervärlden. En skön prommis är nyss avklarad men jag har en olustskänsla att något ska hända, inte inom min egen familj utan för någon annan i min bekantskapskrets?!?! Hoppas att denna min känsla är helt fel Flört

/kram Spanaren

Cristine
3/12/09, 10:38 AM
#10

Usch spanaren..otäckt med sådana känslor! Hoppas du har fel. Det är så roligt se dej härinne ibland. Ska in och läsa vidare på din bok senare. :=)

#8 Himmlen kan inte bli gråare här :=(

#7 Så tråkigt att ni inte kan åka till stugan. visst blir man less.

#6 Ha det så trevligt med din dotter och barnbarn..vi får väl se om jag lägger ut något foto :=)) och samma säger jag till dej Chik

#3 Solblomman jag köper bara kläder som inte behövs strykas!

#2 Signemo..jag säger som Chik..ta det lungt på jobbet så du orkar med oss när du kommer hem.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
3/12/09, 10:46 AM
#11

Det gick över fort! På en timme förändrades det vackra vädret till en vanlig tråkig vinterdag med helgrå himmel! Rynkar på näsan

Cristine
3/12/09, 11:08 AM
#12

Ta det från den positiva sidan Gunilla..du hann se den!Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Spanaren]
3/12/09, 12:16 PM
#13

# 6 Tack för din tanke om min personlighetSkrattande

/kram Spanaren

Annons:
NancyAlke
3/12/09, 1:42 PM
#14

Godmittidagen! Här är vädret lite växlande, men ingen snö på marken i alla fall. Vi skulle få sol och varmt i helgen, DET ser jag fram mot.

Jag har just ätit en kolhydratsrik och nästan fettfri lunch… kommer ju att somna av paltkoma ju *suck* Obestämd

Cristine
3/12/09, 1:51 PM
#15

  Stackars dej!! :=)

Wow, solen har kommit fram och skiner för fullt.!
Sunshine

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
3/12/09, 4:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

God Eftermiddag!!

Nancy!!Du är bara för rolig.

Här kommer lite väder från mig till er. Såg att GUnilla,F var lite besviken..

Morgon promenaden var soligg o svetig..

Lena.P är jag i verkliga livet.

chik
3/12/09, 4:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Och nu ser det ut så här! tog detta kort för ca15min.

Lena.P är jag i verkliga livet.

solblomman47
3/12/09, 5:10 PM
#18

Änligen!

Nu har solen kommit tillbaka efter en längre tids uppehåll.

Själv har jag gjort om min dag det enda jag han göra det var att hänga upp tvätten.

För min vänninna ringde och sa att det var 30% på alla kläder på en affär som vi brukar handla på för de hade gått i konkurs.

Så det var bara att slänga sig i bilen hämta upp henne och ut till Birsta köpcentrum. Hade sån tur att jag hittade en jacka som jag ändå måste ha tre jumprar en blus och två mysoveraller allt gick på 1.955 kronor.Så nu har jag nog kläder för ett tag framöver eftersom jag nyss köppt nya jeans.

Passade på att fika kaffe och räkmacka innan vi åkte hem .

När jag kom hem var det bara att gå och lägga sig för då hade min kropp fått nog av allt provande.Så jag har sovit och nyss vaknat.Känner mig lite bättre inte lika slut och orkeslös i kroppen men däremot har jag fortfarande ont i knoppen men det är jag så van vid eftersom denna huvudvärk kommer från nacken och det rår jag själv för eftersom jag har gjort för mycket av vissa saker som jag helst ska låta bli.

Jag blir så förbaskad att man inte kan vara som en normal människa så har det varit sen jag gjorde illa mig 1986.

Nu är det nog klagat men jag är jätteglad för att solen kommit.

Kram på er.SkrattandeSkrattandeCool

Cristine
3/12/09, 5:16 PM
#19

Jaha..idag var det din tur att åka till Birsta!

SkrattandeVi åker om varandra

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
3/12/09, 5:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Jensen här på Ge-Kå kostar ca100kr mina strets jeans som jag har så gott som alltid kostade 10kr. så jag slog på stort o köpte 2par…i förra vekan köpte jag en kavaj i mockaimitation 89 kr.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Annons:
solblomman47
3/12/09, 5:23 PM
#21

Ja Cristine men det var inget planerat.Synd att det inte var i går.Satt precis och tänkte på dig när vi fikade. 

Egentligen hade jag inte tid för jag skulle bort i kväll men avstår det nu för jag orkar inte, det är så när man måste husålla med krafterna i kroppen.Flört

signemo
3/12/09, 8:21 PM
#22

Hej på Er. Då var jag hemma och har ätit.

Tack för all er gulliga omtanke. Ni är för rara. JAg skulle gärna arbeta lite mindre. Men just våren och framförallt februari mars är otroligt häktiska på jobbet. Många av kunderna behöver hjälp med Eu-ansökningar och de måste vara inne en viss dag. Då det är bara att köra på. Sen vet ni en som skall slappa.

Men nu sitter jag här mätt och belåten. Hoppas Ni haft en fin dag och får en sköb kväll. Kramis på Er

Var rädda om varandra

Cristine
3/12/09, 9:31 PM
#23

Kaffeburk, det poppade upp när jag läste ditt inlägg, inte har du lagt armbandet i en tom kaffeburk?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Upp till toppen
Annons: