Annons:
Etikett5-anslagstavlan
Läst 1563 ggr
[MargaretaA]
3/14/09, 2:12 PM

Slippa reklamen på ifokus

Nu finns en möjlighet att slippa se reklamen på ifokussajterna, genom att köpa Minus. Se mer info på;

http://www.ifokus.se/About/BuyMinus.aspx

Annons:
[GunillaF]
3/14/09, 3:27 PM
#1

Nämen…tänk vad dom hittar på för att tjäna lite pengar!Rynkar på näsan

Jag har hellre reklamen kvar och blundar för den. Glad

chik
3/14/09, 3:29 PM
#2

ja nu har man ju vant sig vid att det är något som kryper på höger sida.I början så hadde jag lite ont av det.

Lena.P är jag i verkliga livet.

ella55
3/14/09, 5:27 PM
#3

Cool

evrekaw
3/14/09, 7:06 PM
#4

Man är så van vid all reklam att den oftas passerar obemärkt… Enda gången jag blev irriterad här på sajten i ett annat forum var när det i tråden handlade om hur man håller kärleken och lågan vid liv i en relation… Och så tyckte google tydligen att det var rätt tråd att lägga in reklam om bröstförstoring där…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

[MargaretaA]
3/14/09, 7:17 PM
#5

Tja…

jag märker inte heller av reklamen särskilt mycket. Den är ju nödvändig också för att vi ska kunna ha våra fokussajter.

Grabbarna bakom jobbar helt gratis på fritiden, så varje krona som kommer in är nödvändig.

Det här är nog ett sätt att gå dem till mötes som har klagat väldigt mycket på reklamen. Flört

penke
3/14/09, 7:24 PM
#6

 Å gå miste om all produktinformation !!

jag missförstod först,har ju hört om manicker MOT tv-reklam,att det var ett externt program..blev ganska fundersam när det är iFokus som först säljer reklamplats till ..företagen,sedan ögonbindlar/censur till "medlemarna",som är målet för reklamköparna ??

Jag "står ut" med reklamen,den betalar något "gratis" för mig … o ibland kan den vara ..intressant.

(det finns inga fria luncher)

penke

Annons:
Cristine
3/14/09, 8:21 PM
#7

Jag betalade gladeligen 20 spänn för att bli av med de vinkande tjejerna som gjorde att jag fått tejpa över dem för de distraherade mig så in i nordens. Likaså killen som himmlar med ögonen.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[asamaria]
3/15/09, 1:50 PM
#8

Det finns ett program att hämta hem som stoppar oönskade saker som reklam. Man får bestämma helt själv vad man vill se. Tror att det heter Adblock

Cristine
3/15/09, 1:56 PM
#9

Tack asamaria!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
3/15/09, 3:10 PM
#10

Då tycker jag faktiskt att det justare att pröjsa 20 spänn till fokus, som tack för allt arbete de lägger ner för att vi ska kunna ha våra forum.

[asamaria]
3/15/09, 3:42 PM
#11

Ja du det är ju en smaksak. Om de har ett gratisforum så är det upp till dem inte till mig och finns det användbara gratisgrejer för mig att slippa reklam och virus så är jag väl korkad som inte använder det. Jag känner verkligen ingen tacksamhetsskuld för att någon håller ett gratis forum som jag dessutom skulle betala pengar till av samma anledning???!!!!

[MargaretaA]
3/15/09, 3:52 PM
#12

Det är ju inte gratis bara för att vi inte behöver betala något!

Får de inte in pengar nånstans så är det slut med iFokus.

så enkelt är det!

[asamaria]
3/15/09, 3:59 PM
#13

Det finns massor av gratisforum. Jag förstår inte varför detta forum skulle kosta mer än något annat. Historiskt sett lär de inte få in några pengar genom att hitta på små olika tjänster även om det nu är en ganska blygsam summa. Det går inte att driva något, vad det än är, och tro att folk skulle betala av tacksamhetsskuld. Det funkar inte så. Då får man bestämma sig för var man ska dra ner kostnader och var man ska dra in kostnader.

Annons:
[MargaretaA]
3/15/09, 5:17 PM
#14

De som driver iFokus tror nog inte heller att någon skulle betala något av tacksamhetsskuld.

Det var bara min tanke. Jag har ju ganska mycket kontakt med dessa genomtrevliga killar och jag vet hur mycket de jobbar.

penke
3/15/09, 7:45 PM
#15

# flera nuffror …

Va ! är det "datanördiga idealister" bakom ?? sådana har jag träffat på förut :- )

jag trodde det var något bolag,det gör faktiskt skillan för mig,även om/att jag inte känner dem.så verkar det justare att kanske bli "plusmedlem" .. (jag har varit med o betalat delar av servrar på annat håll,då var det ..mäniskor jag träffat o ..skålat med)*ler*

penke

[MargaretaA]
3/15/09, 8:04 PM
#16

Jag vet inte om "datanördiga idealister" är rätt uttryck Glad

Det är en handfull killar som har andra jobb och som arbetar med iFokus på fritiden.

Det drivs i företagsform men alla kronor som kommer in går åt till driften. Alltså servrar och sånt.

Givetvis hoppas de på att en gång i framtiden kunna leva på iFokus. Jag hoppas att de lyckas med det! Glad

Upp till toppen
Annons: