Annons:
Etikett6-löst-prat-ot
Läst 1398 ggr
[MargaretaA]
3/27/09, 8:17 AM

God Morgon

Alla astrologivänner Glad

Det ser ut att bli en hyfsad dag vädermässigt och jag är nöjd så länge det inte snöar.

Om någon tycker att aktiviteten har dalat på astrosajten så beror det på att jag har ett annat projekt på gång som tar det mesta av energin för tillfället.

Men så snart det är avlklarat kan vi ta nya tag med planeterna igen.

ha en trevlig helg alla!

Hi5 and Myspace Glitter Graphics: Friday Graphics

Annons:
lykkan
3/27/09, 9:13 AM
#1

västsverige har fått massor av snö Gråter

Jag som trodde det skulle bli vår…snö och hårdvind..suck

[MargaretaA]
3/27/09, 9:25 AM
#2

burr jag hoppas den snön inte kommer hit!

Det har börjat blåsa på rätt bra här i östra sormland också och fast det ser fint ut när man tittar genom fönster så hör man hur kallt vinden viner. Usch jag har ingen lust att gå ut idag Skrikandes

men två hundar har andra åsikter Flört

[GunillaF]
3/27/09, 10:45 AM
#3

God Morgon!

Mulet och blåsigt i Ångermanland idag.

Jag önskar er en trevlig Fredag!

Cristine
3/27/09, 10:50 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God morgon..snön är visst på väg hitåt Maggan så du kanske slipper den. Som om vi inte har nog redan .Ha en härlig fredag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
3/27/09, 10:54 AM
#5

Oh my god!

jag är så glad att jag inte bor i Norrland! Flört

chik
3/27/09, 12:45 PM
#6

God Förmiddag!

Ja här i N.Hallad har vi haft ett riktit busväder.

Men nu är det sjönt, det är vårluft.

Jag har häldre snö, för då slipper jag gräsmattan o rabatterna..Vist!Jag vet!Jag är tråkig.

Jag har varit redig i dag har bakat en kaka o nu skall jag åka till en bekant o fika..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Annons:
evrekaw
3/27/09, 4:10 PM
#7

#5 Jag älskar att bo i Norrland (utom när det snöar) he, he…

 Å det gör det inte idag - vi har soool och bitvargen har precis, äntligen, skrapat av allt knöligt och bumpigt på vägarna… Fick, för ovanlighets skull en bekväm resa både till och från jobbet!

Nu återstår bara att läsa ut min bok och sedan se vem som vinner Let's Dance…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

[MargaretaA]
3/27/09, 4:19 PM
#8

haha och när snöar det inte?

jag bodde i norra norrlands inland de första tio åren och då fick jag min livstidsdos av snö.

men midnattsolen har sina poänger…

men du ska väl umgås lite med oss andra också? mellan boken och dansen menar jag! Förvånad

evrekaw
3/27/09, 4:26 PM
#9

#8 Skratt, nää… Min man och mina söner totalhatar Let's Dance… Så de överger mig i soffan! Men, vi ska äta middag tillsammans och sedan lär jag få titta på nåt elände de vill se på lördag…

Det är sånna här kvällar jag saknar min dotter… Flört

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

[MargaretaA]
3/27/09, 4:31 PM
#10

hm jag vet inte hur gamla dina barn är, men jag gjorde det lätt för mig genom att ge alla egen TV när alla bodde hemma. Det var det eller tredje världskriget och välja på Skäms

evrekaw
3/27/09, 4:57 PM
#11

#10 Å… inget ont som inte har något gott med sig… Efter alla "Krig" har de övats i den ädla konsten att kompromissa… de är 9 och 12 år gamla.

(typiskt en yrkesskadad pedagog att göra så här… Skäms) Det vore oändligt mycket lättare med en Tv till… Jag har nog fantiserat om det emellanåt…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

[MargaretaA]
3/27/09, 5:56 PM
#12

jasså tar du jobbet med dig hem du? ajaj inte bra Skrattande

kompromissa… det ska jag lära mina barn när jag kan det själv. Men det får bli i nästa liv - vi är för gamla allihop nu. Skäms

Men om du nu har lärt dina barn att komromissa, vilket jag tycker låter väldigt bra - då kan du ju belöna er allihop med en TV till.
Som belöning för allt hårt slit Oskyldig

evrekaw
3/27/09, 6:52 PM
#13

Bästa sättet att komma någon vart, vare sig det gäller pedagogik eller fostran är att vara konsekvent…

Min regelbok är rysligt tunn - men de få regler som finns är icke diskuterbara. Ingen ny Tv. (hatar egentligen detta…) Foten i munnen

Vad menar du föresten… ta med jobbet hem, utbränd? Jag? 

                                    love sick

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Annons:
Upp till toppen
Annons: