Annons:
Etikett2-personliga-framtidshoroskop
Läst 1628 ggr
kraft
5/12/09, 2:52 AM

Ska jag byta jobb?

Jag skulle bli väldigt glad och tacksam om jag fick lite vägledning vad gäller jobb. Ska jag byta jobb? ska jag starta eget? Vad säger stjärnorna? =)

jag heter Madelen och är född 13 april 84 kl 00:24

Annons:
AnteMsson
5/12/09, 5:25 AM
#1

Hej.

Jag ställer ju som bekant inga horoskop, men jag kan göra ett litet undantag och säga lite kortfattat om vad jag får fram med hjälp av de uppgifterna du skrev. Stämmer inte uppgifterna så stämmer heller inte det jag tagit fram. Så kanske det hoppar in fler som vill fråga och fler som vill svara.

Jag förklarar inte framtiden utan bara hur det ser ut nu, så gör du vad du vill med det.

Din starka personlighet och företagsanda, dina ambitioner, ditt egensinne och envishet talar för egenföretagande - men du får se upp med din rastlösa och slösaktiga natur.
Jag antar att du tänkt dig något i stil med service med tanke på ditt lite reserverade lugn men villighet att hängivet hjälpa till.
Framför allt att undersöka saker åt andra, kanske ligger tankarna inom utlandskontakter.
Att jobba med att få bort den lite blygare sidan kan ge större genomslag.
Din djärvhet kommer hjälpa dig här.
Naiviteten som ibland gör sig påmind kan göra att du kan gå på en nit här och där men sällan större problem eftersom du gärna ihärdigt håller dig till en idé du fått.
Men en överdriven entusiasm kan faktiskt också göra tvärt om - bra chanser kan glida förbi obemärkta.
Med mars i skorpionen är det bra underlag för att kunna leda en organisation.

Jupiter i stenbocken bekräftar stora yrkesmässiga förväntningar

Jag tycker du skall prata med din centrala modersfigur och kanske tillsammans komma fram till en bra strategi.
Framför allt om det handlar om något rörande import eller export. Det är lätt att man överilar sig till en början och modern kan här vara ett bra stöd. (Eller den man håller inom samma position).

Du har en förmåga att trivas med äldre människor med stor kunskap att söka ta lärdom av för att främja dina framgångar i arbetslivet.

Det borde inte vara några större överaskningar i det. Men kanske något du inte tänkt på.

Lycka till

kraft
5/12/09, 4:43 PM
#2

Tack för din tid och kunskap! Mina person uppgifter stämmer likaså din beskrivning av mig. Jag ska fundera lite till sen ska jag ta ett beslut… =)

Ha en fin dag!

Upp till toppen
Annons: