Annons:
Etikett6-feedback
Läst 2294 ggr
AnteMsson
5/9/09, 11:17 PM

Hur många aktiva medlemmar?

Jag skulle vilja undersöka hur många aktiva medlemmar vi har geon att fråga vilket som passar bäst in på dig?

Annons:
[MargaretaA]
5/9/09, 11:34 PM
#1

jag läser och skriver Glad

Lorelai
5/10/09, 1:05 AM
#2

"Jag skriver bara, läser inte"?
Än så länge läser jag bara, skriver inte. Skrivandet kommer om ett par veckor nrär jag får ro att bekanta mig med detta, ändå ganska nya ämne. Vilket kräver och förtjänar vakna ögon.

AnteMsson
5/10/09, 1:27 AM
#3

Givetvis läser OCH skriver jag med, annars borde jag ha hittat på något annat än att försöka hålla denna sajten vid liv :-D

Ayena
5/11/09, 2:50 AM
#4

Läser, skiver och nybliven medlem. Fast detta är inte sant, jag var medlem då sajten startades men eftersom jag själv startade en sajt strax därefter så blev det dåligt med tid här inne. (Med andra ord så hängde jag inte med i "grundutbildningen")

AnteMsson
5/11/09, 2:59 AM
#5

#4

Trevligt. Det gläder mig också att Existens kan vara kvar. Det var ju lite turer runt det.

Men nu så ser det ut som att vi kan ha en del sajter som kompletterar varandra inom olika synvinklar på samma saker.

Det är gott.

[BigMama]
5/11/09, 12:29 PM
#6

Läser och skriver, fast det har inte varit sååååå mycket av det ena eller det andra den senaste tiden.

Men är helt klart glad över att sajten finns kvar! Glad

Annons:
AnteMsson
5/11/09, 8:35 PM
#7

#6

Ja, nu gäller det bara att blåsa liv i en rad olika diskussioner i linje med ämnet, så skall vi se att det blir roligt att vara här också, inte bara intressant.

Intressant skall vara roligt, annars blir det ju…

ehum…

Tråkigt.

Ayena
5/12/09, 2:17 AM
#8

Jag tror detta kommer bli mycket intressant Glad.

Tänk, som det går ibland. Maggan startar sajten men överlämnar den när den är igång och så kommer Fr-Sirivs och tar över.

Jag startade Existens och sedan kom Aldebaran och tog över.

Jag tror att både Maggan och jag är "igångsättare!"Flört

Kramar!

AnteMsson
5/13/09, 5:57 PM
#9

#8

Ja, jag antar och hoppas att det kommer bli intressant iallafall.
Jag vet inte helt hur tränden brukar vara, men ett tjugotal extra medlemmar på en vecka och då har ändå runt tio lämnat.

Det är en uppgång, så helt ointressant kan det ju inte vara.
Lite synd bara att få vågar skriva, men det lättar nog när de ser att folk inte bits så hårt här inne.

evrekaw
5/14/09, 10:51 AM
#10

#8 Det känns onekligen lite nytt, spännande intressant tänk… Klart att jag vill hänga med. Det var lite stilla här ett tag, man glömde att titta in här - men nu när det händer saker igen är det roligt. Glad

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

piri-piri
5/15/09, 12:23 AM
#11

Läser och skriver men skriver inte så mkt ännu.

Cristine
5/15/09, 8:45 AM
#12

Jag läser mest för att försöka få in något i min tröga skalle, jag måste erkänna att jag har svårt att förstå.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

AnteMsson
5/15/09, 3:07 PM
#13

#12

Ibland får man in mer genom att uttala frågor ;-)

Annons:
varulven
5/20/09, 2:22 AM
#14

Läser lite då och då. Har inte haft möjlighet att göra den utgrävning här, som jag skulle vilja… det kommer väl.

Upp till toppen
Annons: