Annons:
Etikett7-om-livet-universum-och-allting
Läst 1203 ggr
Cristine
2009-05-24 09:53

God morgon den 24 Maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dagen började bra igår och vi var och smakade på rätterna de hade gjort och träffade många ex grannar, tyvärr såbörjade det regna så efter det blev det bara att åka hem. Idag däremot ser man inte ett enda moln på himmlen.

Ha en vilosam söndag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
SilvianLuna
2009-05-24 15:29
#1

God morgon eller god middag Glad För mig blir det ännu en vilodag eftersom influensan inte verkar släppa sina envisa klor riktigt än.

Vilken underbar bild Cristine. Gillar den skarpt.

Sr-Siberia
2009-05-24 16:24
#2

God eftermiddag (men ännu morgon).  Vilodagen går till spillo för min del,men tanken får vila idag det får duga gott.

#1 Jag hoppas influensan ger med sig inom kort,men från den ljusa sidan borde den ha lämnat inom de närmsta två dygnen Flört.

Cristine, jag finner det otroligt trevligt att du skriver här varje morgon även om jag har en dålig ovana att inte skriva själv.

Din vilja uppskattas.

 

93/

// Sr. Siberia

Medarbetare Astrologi

Cristine
2009-05-24 17:07
#3

#1 Tack!Glad

Jag försöker varje morgon lägga in vackra bilder, det piggar upp tycker jag!

#2 Jag får tacka än en gång, det är trevligt att sitta här med kaffekoppen och skriva några ord om vardagen. Jag vet att man känner sig mer välkommen när man ser orden God morgon.Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

evrekaw
2009-05-24 17:08
#4

God eftermiddag!

Har väl inte helgat vilodagen direkt… Har satt upp stängsel på baksidan tillsammans med maken, för att man ska kunna ha altandörren öppen utan att vara rädd för att valpen sticker iväg.

Vi har så fin häck, men hon smiter emellan där det är minsta lilla glest. Satte ett låg hönsnät nertill. Nu är det tvärstopp. Känns skönt, man är ju lite rädd om de små liven trots allt…Glad

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Upp till toppen
Annons: