Annons:
Etikett7-om-livet-universum-och-allting
Läst 1727 ggr
Cristine
2009-05-14 03:24

God morgon den14 Maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag som jämt skryter om att jag aldrig är förkyld sitter är och snorar så i morgon blir de en het chilisoppa. Vädret är ju så upp och ned.

 Ha en underbar dag

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
AnteMsson
2009-05-14 03:49
#1

Skapligt tidig "Godmorgon" idag…

Förkylningar är ibland som Robert Gustavsson. I sig ett helt ofarligt fenomen som drabbar alla männ… männ…

Förkylningar är ibland som Deja Vú. Ett fenomen som är helt ofarligt hos en återkommande Robert Gustavsson…

(Ja, jag minns den inte ordagrant - men jag vet at den inte handlade om förkylningar så det får ses som en fri tolkning.)

AnteMsson
2009-05-14 03:49
#2

Skapligt tidig "Godmorgon" idag…

Förkylningar är ibland som Robert Gustavsson. I sig ett helt ofarligt återkommande fenomen som drabbar alla männ… männ…

Förkylningar är ibland som Deja Vú. Ett fenomen som är helt ofarligt hos Robert Gustavsson…

(Ja, jag minns den inte ordagrant - men jag vet at den inte handlade om förkylningar så det får ses som en fri tolkning.)

Sr-Siberia
2009-05-14 04:29
#3

Fr-Sirivs, detta var fyndigt; och tänka sig, aldeles mitt i prick.

Men inte hade du gjort detta med flit inte,något sådant skulle väl aldrig falla dig in Cool

Om jag skriver god morgon nu, ursäktar ni mig då om jag skriver det ännu en gång senare idag? har en faslig oro i kroppen för att fastna i stupstocken.

Nu är det avgjort,Siberia är visst en aning slokande i denna stund.

 

93/

// Sr. Siberia

Medarbetare Astrologi

Cristine
2009-05-14 10:16
#4

Jag lade latheten åt sidan och gjord min dundersoppa som vi kallar den för jag började också få ont i halsen och näsan var sårig. Kl 6 klev jag upp som ny, jag har inga känningar alls så det är en glad Cristine som hälsar solen välkommen och hoppas den finner vägen till er också.Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

evrekaw
2009-05-14 10:45
#5

god morgon…

Sitter på jobbet och kan för första gången på länge känna lättnaden över att ha rättat undan nästan allt…

Börjar egentligen inte förrän kl.11.00 idag - men om jag var här redan åtta skulle det innebära att jag hinner få undan allt.

Lite småkallt men soligt… Men vädret spelar ingen roll idag, jag ska vara på jobbet tills allt är undangjort - vill få en avslappnad helg. Hämtar min valp då och ska vara compledig veckan efter för att vara med mitt lilla sladdbarn (valpen) ÅÅÅÅ vad jag längtar..

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

AnteMsson
2009-05-14 14:33
#6

#5

Härligt med småtassar i huset igen ;-)

Annons:
evrekaw
2009-05-14 14:40
#7

#5 Ja… enormt…Skrattande

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

AnteMsson
2009-05-14 14:47
#8

#7

Lycka till med den lille då.
Glöm inte att visa upp den sedan ;-)

Cristine
2009-05-14 15:42
#9

Ja den måste vi få se.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

evrekaw
2009-05-14 21:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

#8 #9 Här är hon… Hon i mitten… Har inte träffat henne ännu, men pratat mycket med uppfödaren och fått massor med blider - har följt hennes tillväxt per bild och telefon…Glad

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

AnteMsson
2009-05-14 22:08
#11

#10
Übersöt juh… :-)

evrekaw
2009-05-14 22:24
#12

#11 Ja… det tycker ju jag med - men jag är ju totalt partisk ang. den frågan… Dessutom är alla valpar söta… Det är som med bebisar…

Undrar om vi är gentiskt programmerade till att tycka att alla små varelser som har bebishullet kvar är söta… För att vi ska värna om dem då de inte klarar sig själva…Obestämd

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Cristine
2009-05-14 23:55
#13

Jag kan förstå att ditt hjärta smälter!Flört

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
evrekaw
2009-05-15 03:13
#14

#13 Ja, aldeles…  Tolaly melting by love…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Upp till toppen
Annons: