Annons:
Etikett5-anslagstavlan
Läst 1228 ggr
AnteMsson
5/6/09, 6:05 PM

Astrologisajten kommer finnas kvar.

Hej nuvarande och blivande medlem.

Det kommer under de närmaste dagarna att komma nya kategorier och medlemsbrev kommer skickas ut till alla som nu är med.

Astrologi är så mycket mer än bara att ställa horoskop, vilket nu kommer vara min främsta målsättning att ta fram.
Det har skummats lite på ytan tidigare rörande den esoteriska astrologin och astrologins plats inom mysticismen, men nu skall detta förhoppningsvis få lite större utrymme.

Jag söker också Medarbetare kunniga inom olika områden. Detta redogörs vidare i medlemsbrevet.

Det kan komma att bli aktuellt med ett namnbyte på sajten, men det är ännu inte bestämt - det enda som är fastslaget så långt är att Astrologi kommer finnas med i namnet också fortsättningsvis.

Jag hoppas att jag kommer kunna göra de allra flesta av er nöjda.

Frågor och förslag mottages i PM - rörande vad det än gäller.
Men för att klargöra på en gång: Mängden kaffepulver till 8 koppar kaffe är högst efter egen personlig smak. För att säga det så.

Med vänliga hälsningar
//Fr. Sirivs

Annons:
[GunillaF]
5/6/09, 6:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Vad roligt att det blev en fortsättning!

Grattis till dig och alla oss andra!

[MargaretaA]
5/6/09, 7:01 PM
#2

Det blir spännande att följa utvecklingen på astrologi och få lära sig mer om nya områden inom ämnet! Det tar ju som sagt var aldrig slut…

Lycka till med sajten! Glad

Lorelai
5/6/09, 10:54 PM
#3

Så intressant. :) För precis, mer än bara att ställa horoskop men det verkar vara den enda aspelten som blir belyst.
Det blir skoj att följa.

fridelfina
5/7/09, 12:54 AM
#4

Lycka till med sajt-värdskapet!

Spännande med breddningen!

 
 

[Mariann]
5/7/09, 10:03 AM
#5

Vad underbart roligt!! Glad

Ska bli spännande att följa.

Lycka till Fr-Sirivs och tack Maggan för ditt jobb du lagt ner här.

szirius
5/7/09, 11:58 PM
#6

Det ska bli spännande att få läsa och lära mer.Lycka till!Glad

Annons:
AnteMsson
5/8/09, 1:02 AM
#7

Tack alla för era lyckönskningar både här och i PM.

Jag tycker detta skall bli intressant ur fler perspektiv.
Dels kommer jag tveklöst att lära mig mer jag också och jag kommer äntligen kunna få ut lite av mina idéer och tankar som inte helt varit välkomna eller lämpliga på andra sajter då de inte haft kategorier eller diskussioner som varit i linje med det.

Just Astrologin rymmer ju allt mellan himmel och jord, så att säga. I alla fall rörande hur vi styrs och kan påverka våra liv och förutsättningar.

Upp till toppen
Annons: